Analityk ds. wsparcia aplikacji
Diverse CG
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Analityk ds. wsparcia aplikacji zapewnia wsparcie techniczne i biznesowe użytkownikom aplikacji banku
- Wykazywanie się dobrą znajomością procedur oraz pojęć w zakresie wsparcia aplikacji oraz podstawową wiedzą na temat innych obszarów technicznych w celu rozwiązywania problemów i odpowiadania na zapytania interesariuszy, zapewniania krótkoterminowych rozwiązań oraz współpracowania z odpowiednimi partnerami technologicznymi w celu opracowania długoterminowych działań naprawczych
- Rozwijanie dogłębnego zrozumienia integracji obszarów wspierania aplikacji i jej przełożenia na osiąganie celów biznesowych
- Pełnienie funkcji pośrednika między użytkownikami programistami, zapewnianie kontaktu między wewnętrznymi grupami technologicznymi a dostawcami
- Udział w testach odzyskiwania awaryjnego - Zapewnienia Ciągłości Działania
- Udział we wdrażaniu aplikacji od ich tworzenia przez testowanie po wdrożenie do produkcji
- Przeprowadzanie kontroli po wdrożeniu aplikacji oraz aktualizowanie infrastruktury.
- Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji wsparcia technicznego
- Analizowanie konsekwencji zastosowania danej technologii w obecnym środowisku
- Analizowanie aplikacji w celu wskazania zagrożeń i problemów związanych z bezpieczeństwem
- Dokonywanie ocen w oparciu o analizę informacji; rozwiązywanie problemów poprzez wskazanie i wybór rozwiązań
- Współpraca z pracownikami Działu Rozwoju w celu określenia priorytetów w zakresie naprawy błędów i wspierania wymogów dotyczących narzędzi
- Bezpośrednio wpływa na działalność poprzez kontrolę jakości zadań wykonywanych przez siebie i innych; wpływania na własny zespół i inne ściśle powiązane zespoły
- Aktywne zaangażowanie oraz podejmowanie odpowiedzialności za wsparcie projektów, obejmujące inicjatywy dotyczące stabilności, wydajności i skuteczności
- Wykonywanie innych przydzielonych obowiązków zawodowych i funkcji w zwięzły i logiczny sposób
- Właściwie ocenia ryzyko przy podejmowaniu decyzji biznesowych, przejawiając szczególną dbałość o reputację banku i bezpieczeństwo firmy, jej klientów i aktywów, poprzez zachowanie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami i regulacjami, przestrzeganie Polityk, kierowanie się wyważonymi ocenami etycznymi w zakresie zachowań osobistych, postępowania i praktyk biznesowych oraz eskalowanie i zgłaszanie problemów dotyczących kontroli oraz zarządzanie nimi w przejrzysty sposób
- Doświadczenie na podobnym stanowisku- minimum 2 lata
- Podstawowa znajomość procedur i pojęć w zakresie wsparcia aplikacji oraz innych technicznych obszarów lub zainteresowanie tymi zagadnieniami
- Znajomość lub doświadczenie w zakresie rozwiązywania problemów z użyciem Management Tools
- Dobra ogólna wiedza techniczna
- Znajomość środowisk Windows Server i/lub Unix/Linux
- Znajomość baz danych opartych na MSSQL i/lub Oracle
- Kompetencje w zakresie utrzymania - Redis (baza danych in-memory)
- Znajomość Openshift, procesów konteneryzacji oprogramowania
- Wiedza w zakresie administrowania środowiskami w chmurze - mile widziane
- Znajomość Kubernetes, , procesów automatyzacji i skalowania aplikacji - mile widziane
- Doświadczenie we wsparciu aplikacji budowanych w środowisku Docker - mile widziane
- Znajomość ELK / Kibana, Logstash, Elasticsearch, Appdynamics w środowiskach chmurowych - mile widziane
- Doświadczenie w administracji aplikacji działających w środowisku Apache Tomcat - mile widziane
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie karty sportowej
- Szkolenia
- Stałe wsparcie konsultanta
- Udział w integracjach i wydarzeniach organizowanych przez DCG
- Program rekomendacji pracowników