
Specjalista rozliczeń
- Katowice, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- bezpośrednie wsparcie realizowanych projektów IT poprzez zarządzanie budżetem, dokumentacją oraz umowami z dostawcami,
- ewidencjonowanie, monitorowanie oraz procesowanie umów i aneksów,
- uczestniczenie w procesie zakupu usług IT,
- kontrolowanie budżetu działu IT (gromadzenie i analizowanie raportów wydatków, kosztów zamówień, rejestrowanie faktur),
- przygotowywanie analiz wpływu inwestycji na plan budżetowy,
- obsługa zamówień użytkowników, wsparcie zamówień projektowych,
- zarządzanie obszarem ofertowania: gromadzenie oraz porównywanie ofert,
- koordynowanie środków trwałych IT,
- monitorowanie obszaru wykonanych usług na podstawie protokołów, tworzenie rozliczeń,
- aktywna współpraca z zespołem, kierownikami projektów oraz HelpDesk.
- min. roczne doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej, finansowej lub zakupowej w obszarze rozliczeń, IT lub PMO,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2),
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excela),
- doświadczenie we współpracy z dostawcami zewnętrznymi,
- znajomość cyklu budżetowego oraz procesu zakupowego,
- umiejętności komunikacyjne, organizacyjne, analityczne.
- współpraca w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
- elastyczne podejście do pracy hybrydowej,
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ZFŚS,
- wsparcie i rozwój - możliwość uzyskania dofinansowania do kursów i szkoleń,
- współpracę z jedną z największych firm w sektorze ochrony zdrowia, o ugruntowanej pozycji na rynku.