
Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Analiza wyników marki, potrzeb rynku i insightów konsumenckich przy wsparciu przełożonego.
- Koordynacja i wdrażanie inicjatyw marketingowych zgodnie ze strategią marki.
- Wsparcie w zbieraniu i analizie lokalnych danych rynkowych (GfK, udziały, trendy).
- Realizacja działań marketingowych i komunikacyjnych (z wyłączeniem polityki i promocji cenowej). Monitorowanie rynku konkurencyjnego i dzielenie się wnioskami z zespołem.
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi oraz kluczowymi działami wewnętrznymi.
- Przygotowywanie i prezentacja materiałów podczas kluczowych spotkań wewnętrznych.
- Rozwój kompetencji zawodowych poprzez szkolenia, mentoring i bieżący feedback.
- Dostępność do pracy na pełen etat: 40h w tygodniu.
- Absolwent lub student ostatnich lat studiów: Mile widziane kierunki związane z marketingiem.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego: Czujesz się komfortowo w rozmowie po angielsku.
- Bardzo dobra znajomość Microsoft Excel, Word i PowerPoint.
- Zaangażowanie, ciekawość i proaktywność: Lubisz działać oraz realizować własne pomysły.
- Zdolności organizacyjne, elastyczność i samodzielność w działaniu.
- Otwartość na naukę i chęć rozwijania kompetencji w obszarze marketingu.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w trybie hybrydowym, max. 8 dni w miesiącu.
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy.
- Dojazd do pracy: dostępność komunikacji miejskiej (autobusy nr. 136, 138, 218 oraz tramwaje nr. 17, 31). Promujemy również dojazdy rowerami - dostępne są łazienki z prysznicami.
- Dogodna lokalizacja: blisko Galerii Mokotów, trzech siłowni oraz miejsc z ciekawym menu lunchowym.
- Wynagrodzenie z premią zależną od Twoich wyników oraz trzynasta pensja.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz karta sportowa Multisport.
- Dodatkowe świadczenia socjalne dwa razy w roku (na Dzień Chemika i Mikołajki).
- Programy: Wolontariatu i Poleceń Pracowniczych.
- Programy rozwojowe i szkolenia: dostęp do wielu warsztatów i kursów oraz możliwość uczestnictwa w projektach międzynarodowych.
- Inicjatywy pracownicze: Henkel TV, wewnętrzne konkursy, programy well being'owe.