Młodszy Koordynator Helpdesk

Modern Expo

  • Lublin, lubelskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 8 dni temu
Czym żyje nowoczesny handel detaliczny? Szybkimi zmianami. Innowacjami, które transformują doświadczenie klientów. Atmosferą, która buduje zaufanie i zaangażowanie. Taka jest rzeczywistość, w której dzisiaj pracujemy. To nam jednak nie wystarcza. Nieustannie zadajemy sobie pytanie: kim będzie konsument przyszłości? Jaka będzie wyglądała sprzedaż detaliczna przyszłości? Jak możemy zmienić biznes naszych partnerów i stworzyć nowe doświadczenia konsumenckie dla kupujących z całego świata?Jeśli chciałbyś/-abyś odpowiedzieć wspólnie z nami na te oraz wiele innych pytań i stać się jednym z agentów tej zmiany, dołącz do naszego zespołu!Mierzymy wysoko i nie wyobrażamy sobie naszej codzienności bez wyzwań, a Ty?Myślałeś/-aś kiedyś, że obsługa Klienta to dużo więcej niż przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie bieżących problemów? Świetnie! Jesteś zatem krok bliżej do współdzielenia naszej wizji współpracy z Klientem. Jak ją rozumiemy? Dla nas to pełna przygód i ciągłego odkrywania nowych, fascynujących miejsc na mapie podróżw budowaniu doświadczeń Klienta. Pragniemy abyś oparł ją na długotrwałej relacji, wzajemnym zaufaniu, partnerstwie i lojalności Klienta, stając się dla niego już od pierwszego dnia pracy zaangażowanym Partnerem.Jeśli myślisz tak samo jak my, już dziś dołącz do Naszego Zespołu!Młodszy Koordynator HelpdeskWspółtworzenie najlepszych praktyk i standardów w procesie obsługi KlientaWeryfikację zgłoszeń Klientów oraz sprawne przekazywanie ich do zespołu serwisowego (systemowo, telefonicznie)Organizację swoich zadań w taki sposób, aby zapewnić profesjonalną komunikację i budować pozytywne relacje z KlientamiAktywne podnoszenie poziomu satysfakcji Klienta i wspieranie jego lojalności na każdym etapie współpracyWspółpracę z zespołem serwisowym przy tworzeniu i wdrażaniu usprawnień w procesie obsługi KlientaReprezentowanie potrzeb Klienta i dbanie o jakość świadczonych usługNadzór nad sprawnym obiegiem zgłoszeń, zleceń oraz dokumentówZ entuzjazmem podchodzisz do nowych wyzwań i angażujesz się w ich realizacjęPosiadasz rozwinięte zdolności komunikacyjne i analityczne, które pomagają Ci w codziennej współpracyRozumiesz, że asertywność to przede wszystkim szukanie rozwiązań korzystnych dla wszystkich stronPotrafisz dobrze zorganizować swoją pracę, a jednocześnie pozostajesz elastyczny/-aDobrze odnajdujesz się w sytuacjach wymagających działania pod presją czasu, zachowując cierpliwość, kreatywność i pozytywne nastawienieMasz otwartość na naukę i zdobywanie nowych doświadczeńCenisz wartości takie jak zaufanie, odpowiedzialność i uczciwośćNie akceptujesz odpowiedzi "Nie da się" i zamiast tego poszukujesz możliwościPracę zmianową traktujesz jako szansę na elastyczne planowanie obowiązków
  • Niepowtarzalną okazję do stworzenia i poprowadzenia z nami jednego z najbardziej prestiżowych i nowoczesnych projektów biznesowych w Polsce!
  • Pracę w Firmie będącej liderem w swojej branży (odziały w 6-krajach, ponad 2000 Pracowników)
  • Pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Możliwość współpracy z wiodącymi markami na rynku polskim oraz zagranicznym
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Rynkowe wynagrodzenie oraz system premiowy
  • Bogaty pakiet socjalny (system kafeteryjny, karta MultiSport, prywatna opieka medyczna),

Jobdesk.pl