inspektor ochrony zabytków
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Wrocław, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- prowadzenie systematycznych terenowych lustracji obiektów zabytkowych w celu rozpoznania stanu zachowania, stanów prawno -własnościowych, aktualnego sposobu użytkowania
- przedstawianie wniosków w zakresie wpisu/ skreśleń z rejestru zabytków, prowadzenie spraw związanych z wojewódzką ewidencją zabytków
- przedstawianie wniosków w zakresie działań zmierzających do poprawy stanu zachowania i użytkowania zabytków
- przygotowywanie opinii, wytycznych i zaleceń konserwatorskich
- przygotowywania decyzji administracyjnych i postanowień
- nadzór konserwatorski nad badaniami architektonicznymi, pracami konserwatorskimi, restauratorskimi i robotami budowlanymi
- opracowywanie wniosków do planów i studiów, opiniowanie studiów i uzgadnianie planów zagospodarowania przestrzennego
- przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych w zakresie finansowania z budżetu państwa prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych, opiniowanie kosztorysów i nadzorowanie tych prac
- opiniowanie gminnych, powiatowych i wojewódzkich programów opieki nad zabytkami, gminnej ewidencji zabytków, parków kulturowych i planów ich ochrony, innych aktów prawa miejscowego
- opiniowanie wniosków o uznanie za Pomnik Historii
- prowadzenie kontroli zabytków, wydawanie zaleceń i nakazów; współpraca ze stanowiskiem ds. organizowania kontroli, koordynacji administracyjnych kar pieniężnych, egzekucji nakazów i administracyjnych kar pieniężnych w zakresie egzekucji nakazów i administracyjnych kar pieniężnych
- składanie zawiadomień o wykroczeniach i przestępstwach wobec zabytków do Policji, Sądów, Prokuratur
- upowszechnianie wiedzy o zabytkach
- Wykształcenie: wyższe - historia sztuki, ochrona zabytków, architekt lub inżynier budowlany posiadający wiedzę i zainteresowania z zakresu historii architektury i urbanistyki
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- działania w sytuacjach stresowych
- umiejętność redakcyjne i formułowania myśli w mowie i piśmie
- umiejętność analityczne i rozwiązywania problemów
- umiejętność współpracy w zespole
- samodzielność i kreatywność
- obsługa programu Microsoft Office
- Oświadczam, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów 2 .
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- obsługa programu Microsoft Office
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczam, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów2 .
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
ul.Władysława Łokietka 11
50-243 Wrocław
- Dokumenty należy złożyć do: 02.05.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Administrator danych i kontakt do niego: Daniel Gibski Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków
- Kontakt do inspektora ochrony danych: 713958034
- Cel przetwarzania danych:
- Okres przechowywania danych:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: