Ekspert/ka ds. SEM
Empik
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
Empik Go to jedna z najlepiej ocenianych aplikacji z ebookami i audiobookami w Polsce.Going. - od 8 lat wyznacza nowe standardy obsługi i promocji wydarzeń w największych ośrodkach miejskich. Za pomocą unikalnej aplikacji oferuje uczestnikom i organizatorom wspólną płaszczyznę, na której mogą odkrywać, układać i promować wydarzenia.
Serwis Going. jest przewodnikiem miejskim, który redakcyjnie uzupełnia portal lifestylowy Going.MORE. Od 5 lat Going. jest częścią Grupy Empik i wchodzi w skład największej sieci dystrybucji biletów na wydarzenia w Polsce.Aktualnie szukamy Lidera/ki kompetencji SEM w dziale Performance Marketingu obsługującego/cej subskrypcje i e-commerce w obszarze kultury i rozrywki w 2 spółkach: Empik Go oraz Going.Będziesz perfekcyjną osobą na to stanowisko jeżeli chcesz:
- Samodzielnie zarządzać płatnymi kanałami wyszukiwania;
- Wdrażać strategie płatnego marketingu we współpracy z menadżerami projektów;
- Wychodzić poza schematy, opracowywać i testować nowe strategie dla różnych płatnych kanałów (YouTube, Display itp.);
- Analizować działania konkurencji, by wiedzieć jak wpływają na nasze wyniki;
- Korzystać ze wsparcia dedykowanych Ci opiekunów z Google;
- Prowadzić testy A/B kampanii czy stron, aby poprawić CTRy i współczynniki konwersji;
- Przygotowywać analizy dotyczące ogólnej skuteczności kampanii marketingowych.
- Biuro w Centrum Warszawy
- System premiowania
- Karta zniżkowa na produkty
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Konkursy z nagrodami
- Ubezpieczenie na życie
- Przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy z reklamami w wyszukiwarkach;
- Doświadczenie w promowaniu aplikacji mobilnych;
- Łatwość poruszania się po takich programach jak: Google Analytics, Search Console, Google Ads, Looker Studio, Firebase oraz Google Tag Manager;
- Zdolność analizowania działań użytkowników na stronie czy rozpoznawania, która kampania przynosi najlepszy zwrot;
- Swobodę korzystania z narzędzi Microsoft Excel i PowerPoint;
- Umiejętność pracy samodzielnej i współpracy z innymi;
- Dryg do układania zdań w języku polskim, które w dodatku dobrze klikają się w reklamie;
- Otwartość na nowe rozwiązania i pracę w dynamicznym zespole.
- Myślisz biznesowo i charakteryzujesz się ownership'em za podległe obszary;
- Wiesz jak działać z biletami i/lub subskrypcjami w wyszukiwarce.
Dołącz do zespołu Empiku!