specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Kłobuck, śląskie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 22 dni temu
Łączy nas pasja i misja - bezpieczeństwo na polskich drogach. Dołącz do nas i twórz przyszłość polskich dróg.Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi zagadnienia związane ze szkodami komunikacyjnymi i współpracuje z towarzystwami ubezpieczeniowymi określając koszty naprawy wyposażenia pasa drogowego, sporządzając opinie i opisy do szkód
  • Opracowuje projekty decyzji administracyjnych na zajęcie pasa drogowego
  • Przygotowuje i opracowuje opinie w sprawie lokalizacji i umieszczania obiektów oraz urządzeń w pasie drogowym, zjazdów, reklam i współpracuje z inwestorami urządzeń oraz Wydziałami Oddziału i urzędów państwowych oraz samorządowych
  • Prowadzi sprawy i korespondencję związaną ze skargami i wnioskami spływającymi do Rejonu dotyczącymi administrowanej sieci dróg
  • Uczestniczy w posiedzeniach Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych przy Starostwach w spawach dotyczących zarządzanej przez rejon sieci drogowej
  • Przygotowuje dokumentację przetargową i uczestniczy w postępowaniach o zamówienia publiczne
  • Realizuje zadania z zakresu zimowego utrzymania dróg pełniąc obowiązki dyżurnego
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok
  • prawo jazdy kat. B
  • Znajomość sieci drogowej i podziału administracyjnego obszaru działania Oddziału ze szczególnym uwzględnieniem terenu administrowanego przez Rejon
  • Znajomość przepisów z zakresu: Ustawy o drogach publicznych, Prawo o ruchu drogowym, Ustawy Prawo Budowlane, Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe inżynierskie z zakresu budownictwa drogowego lub inżynierii lądowej lub transportu
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, "home office")
  • Stojaki pomieszczenie na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Stabilną pracę w elastycznych godzinach
  • Przyjazna lokalizacja (dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej)
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Możliwości rozwoju kompetencji zawodowych m.in. refundacja kosztów nauki na studiach wyższych, studiach podyplomowych, kursach zawodowych i opłaty za egzamin, kursach językowych, kursu przygotowującego do postępowania kwalifikacyjnego i opłaty za egzamin
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość zakupu grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie (PZU)
  • Możliwość zakupu pakietów opieki medycznej (Medicover, Luxmed)
  • Możliwość zakupu abonamentów sportowych (Multisport, Medicover Sport, Fitprofit, Fitsport)
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego
  • praca w terenie
  • kontakty osobiste, telefoniczne i pisemne z wykonawcami umieszczającymi w pasie drogowym urządzenia i obiekty oraz z właścicielami sąsiadujących posesji ze zjazdów indywidualnych i publicznych
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
  • Praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
  • Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Wyjazdy w teren w charakterze kierującego, z wykorzystaniem samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”.Celem wprowadzenia procedury jest umożliwienie dokonywania zgłoszeń osobom fizycznym, które uzyskały informacje o naruszeniu prawa w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w kontekście związanym z pracą. Przekazanie rzetelnego zgłoszenia pozwoli wykryć naruszenie prawa oraz podjąć właściwe działania następcze, przyczyniając się do poprawy funkcjonowania Urzędu.Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „procedura zgłoszeń wewnętrznych".https://www.gov.pl/web/gddkia/procedura-zgloszen-wewnetrznychPlanujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym
  • Rozmowy kwalifikacyjna
W zależności od wymagań określonych w ogłoszeniu możliwe są jeszcze dodatkowe etapy naboru. W procesie selekcji kandydatów stosujemy narzędzia takie jak: sprawdzian wiedzy/umiejętności w formie testu, pracy pisemnej, zadanie ze znajomości języka obcego, itp.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • Specjalista ds. sprzedaży samochodów nowych

    Stawowy Group Sp. z o.o. Sp. k.

    • Częstochowa, śląskie
    AUTORYZOWANY DEALER HYUNDAI z Bielska-Białej, Częstochowy i Rybnika. Firma posiada **ugruntowaną pozycję** na rynku motoryzacyjnym, dysponując **25-letnim doświadczeniem**. Zosta…
    • 8 dni temu
  • Specjalista ds. likwidacji szkód komunikacyjnych

    Stawowy Group Sp. z o.o. Sp. k.

    • Częstochowa, śląskie
    AUTORYZOWANY DEALER HYUNDAI z Bielska-Białej, Częstochowy i Rybnika. Firma posiada **ugruntowaną pozycję** na rynku motoryzacyjnym, dysponując **25-letnim doświadczeniem**. Zosta…
    • 13 dni temu
  • Specjalista ds. sprzedaży w salonie Orange - Częstochowa

    Tell Sp. z o.o.

    • Częstochowa, śląskie
    bezpośredni kontaktem z klientami w salonie – pomoc w wyborze produktów i usług Orange aktywną sprzedaż i promowanie ofert Orange realizację wyznaczonych celów sprzedażowych bud…
    • 9 dni temu