Job Title: Specjalista ds. obsługi sklepu internetowegoJob DescriptionTwój zakres obowiązkówObsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatówObsługa klientów polskojęzycznychObsługa zamówień sklepu internetowegoObsługa zapytań dotyczących sklepu internetowego: udzielanie informacji związanych z ofertą zakupu, dostępnością produktów, instalacją sprzętu, przekazywanie informacji na temat promocjiPomoc klientom w wypełnianiu formularzy na stronie sklepu internetowegoObsługa reklamacjiPrzyjmowanie zgłoszeń napraw urządzeń zakupionych w sklepieTworzenie zamówieńNasze wymaganiaZnajomość języka polskiego w stopniu biegłym (min. C1)Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS OfficeKomunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmiWysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klientaZainteresowanie nowymi technologiamiZnajomość języka angielskiego w stopniu dobrymZaangażowanie i motywacja do pracy - wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie! 😊To oferujemyStabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełny etat już od pierwszego dnia współpracyDogodny dla Ciebie grafik godzin pracy - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty (w godzinach 08:00-20:00 od poniedziałku do piątku, 08:00-17:00 w soboty)Bogaty pakiet benefitów (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)Szkolenie przygotowujące do pracyWiele wyzwań i ambitnych zadańCiekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmieLocation: Poland, LublinLanguage Requirements: English (Required), Polish (Required)Time Type: Full timeIf you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the