
Konsultantka/Konsultant ds. sprzedaży i obsługi contact center z j. angielskim
- Przemyśl, podkarpackie Rzeszów, podkarpackie
- Stała
- Pełny etat
- telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące w języku polskim i angielskim,
- sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
- przyjmujesz zlecenia od klientów,
- odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych,
- udzielasz informacji na temat produktów,
- dbasz o dobrą relację z klientem.
- lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
- posiadasz minimum wykształcenie średnie,
- z łatwością zdobywasz nową wiedzę i chcesz się rozwijać,
- odpowiada Ci praca zmianowa, a dyspozycyjność i elastyczność w układaniu czasu pracy nie jest Ci obca,
- masz pozytywne nastawienie i motywację do działania,
- myślisz kreatywnie i cechuje Cię odporność na stres,
- lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów,
- znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym Ci swobodną komunikację w mowie i piśmie,
- sprawnie obsługujesz komputer i masz ciekawość poznawania nowych aplikacji.
Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele - które doceniamy w ramach systemów premiowych.Oferta specjalna
Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.Elastyczność benefitów
Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.Możliwości rozwoju
U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki - stacjonarnie i cyfrowo.Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku
Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.Pracuj w miejscu, które zna każdy.
#TyWybierasz