KIEROWNIK ZMIANY W OBSZARZE SPRZEDAŻY
Poczta Polska
- Polska
- Stała
- Pełny etat
- organizowanie i nadzór nad procesami realizacji usług świadczonych przez placówkę pocztową oraz zapewnienie ciągłości ich wykonywania,
- kierowanie zespołem pracowników na zmianie, a w szczególności ustalanie harmonogramu i prowadzenie ewidencji czasu pracy,
- zapewnienie optymalnej efektywności urzędu pocztowego, w tym raportowanie z realizacji planów i działalności,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, w tym zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów oraz dbałość o estetykę urzędu,
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,
- aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,
- kontrola bezpieczeństwa obrotu pocztowego i powierzonych wartości.
- masz wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
- wiesz jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta,
- orientujesz się w usługach oferowanych przez Pocztę Polską S.A. oraz w prawie pocztowym,
- podstawowe zagadnienia z zakresu prawa pracy, zasad rozliczania czasu pracy oraz ochrony danych osobowych nie są Ci obce,
- dobrze znasz pakiet MS Office,
- jesteś osobą komunikatywną, samodzielną i zorganizowaną,
- nie boisz się samodzielnie podejmować decyzji,
- jesteś gotowy/a do pracy zmianowej.
- doświadczenie na stanowisku kierowniczym.