ZASTĘPCA KIEROWNIKA RECEPCJI I DZIAŁU REZERWACJI
MERCURE
- Szczyrk, śląskie
- Stała
- Pełny etat
Jesteśmy czymś więcej niż światowym liderem. Witamy Cię takim, jakim jesteś i proponujemy pracę oraz markę, która pasuje do Twojej osobowości. Wspieramy Cię w rozwoju i nauce każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel w Twoim życiu, tak abyś podczas Twojej podróży z nami mógł nadal odkrywać nieograniczone możliwości Accor. Dołączając do Accor, możesz napisać każdy rozdział swojej historii, a razem możemy wykreować jutrzejszą gościnność. Odkryj życie, które czeka na Ciebie w Accor, odwiedź stronę https://careers.accor.com/.
Rób to, co kochasz, dbaj o świat, odważysz się zakwestionować status quo! #BELIMITLESSOpis oferty pracyOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za planowanie, organizowanie, kierowanie, nadzorowanie, rekrutowanie oraz szkolenie zespołu recepcji i rezerwacji zgodnie z przyjętymi standardami, aby zapewnić wysoki standard obsługi gości hotelowych.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Zarządzanie operacjami recepcji i rezerwacji: Głównym celem jest zapewnienie płynnego i efektywnego funkcjonowania działu recepcji i rezerwacji, w tym przeprowadzanie rezerwacji, przyjmowanie gości, obsługa płatności i rozliczeń oraz zarządzanie dostępnością pokoi.
- Zapewnienie doskonałej obsługi gości.
- Zastępca Kierownika Recepcji i Rezerwacji ma za zadanie zapewnienie najwyższego poziomu obsługi gościa, reagowanie na ich potrzeby i oczekiwania, oraz zapewnienie pozytywnych doświadczeń związanych z pobytem w hotelu.
- Zarządzanie personelem: Włączając w to rekrutację, szkolenia, motywowanie i ocenę wydajności personelu recepcji i rezerwacji, głównym celem jest stworzenie efektywnego i zmotywowanego zespołu.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
- Doświadczenie na stanowisku Kierownik Recepcji ,Kierownik Działu Rezerwacji
- Silne nastawienie na cel oraz skuteczność w działaniu
- Wysoka kultura osobista i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Umiejętność zarządzania dużym, wielokulturowym zespołem
- Kultura zarządzania zespołem zgodnie z zasadą „Leadership by Example”
- Gotowość do uczestniczenia w szeregu sieciowych szkoleń
- Umiejętność pracy pod presją czasu