Podreferendarz

Sluzba Cywilna

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 21 dni temu
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Podreferendarz do spraw obsługi sekretarsko-biurowej Dyrektora Generalnego MSWiA
w Wydziale Organizacyjnymw Biurze Kadr, Szkolenia i OrganizacjiPodreferendarzZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Prowadzi sekretariat Dyrektora Generalnego MSWiA, w tym sprawy związane z planowaniem, opracowaniem i aktualizacją harmonogramu spotkań, narad oraz wyjazdów służbowych Dyrektora Generalnego MSWiA.
  • Prowadzi obsługę korespondencji kierowanej do Dyrektora Generalnego, w tym obsługę elektronicznego dziennika korespondencyjnego w systemie eDok na poziomie sekretariatu.
  • Prowadzi ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej, oraz przekazuje ją do właściwych komórek organizacyjnych.
  • Prowadzi sprawy związane z zabezpieczeniem potrzeb sekretariatu w zakresie sprzętu i materiałów biurowych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
  • wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz resortu spraw wewnętrznych i administracji.
  • Podstawowa znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o służbie cywilnej i ustawy o Radzie Ministrów.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Orientacja na klienta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne".
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • wykształcenie: brak
  • Doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Ukończony kurs/szkolenie dotyczące obsługi sekretariatu.
  • Znajomość systemu obiegu korespondencji eDOK.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia średniego – zgodnie z wymaganiami niezbędnymi (zawierające informacje ze świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, szkoła, która wydała świadectwo).
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj wymaganego doświadczenia.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne” (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich w jednostkach sektora finansów publicznych tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj wymaganego doświadczenia.
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończony kurs/szkolenie dotyczące obsługi sekretariatu.
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-19
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – ZN
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BKSiO-WO– podreferendarzDokumenty można składać również osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie w godz. 8.00-16.00Aplikacje można składać także przez ePUAP: /MSWIA/domyslna oraz /MSWIA/SkrytkaESPAplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborzeWarunki pracyBudynek przy ul. Stefana Batorego 5:Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się.Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.Warunki dotyczące charakteru pracy:
  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
  • UWAGA! Wzory oświadczeń dostępne są pod adresem
  • Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE)”.
  • Kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i zostały złożone w terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. Oferty niekompletne mogą zostać odrzucone.
  • Aplikacje składane w wersji papierowej muszą zawierać własnoręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą.
  • Kandydaci mogą być poproszeni o udostępnienie do wglądu oryginałów dokumentów, na podstawie których potwierdzane jest spełnianie przez nich warunków określonych w ogłoszeniu.
  • Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOŁĄCZ, JEŚLI POSIADASZ (DOKUMENTY DODATKOWE)” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
  • Prosimy o zapoznanie się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych zamieszczoną na stronie:
  • Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Możliwa jest rekrutacja zdalna.
  • Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych:
, oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.

Gowork