Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Ubezpieczenia

Aon

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 2 miesiące temu
Job Description:Opis publikowaniaMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – UbezpieczeniaCzy jesteś gotowy na nowe wyzwania? Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Dołącz do nas i odkryj możliwości, jakie niesie ze sobą praca w Aon!Aon – Podejmujemy lepsze decyzjeW Aon kształtujemy decyzje, aby chronić i wzbogacać życie ludzi na całym świecie. Jesteśmy zjednoczoną, inkluzywną i różnorodną drużyną, pełną pasji do wspierania naszych kolegów i klientów w osiąganiu sukcesów!Jak będzie wyglądał Twój dzień?
  • Obsługa klienta flotowego (dedykowany portfel klientów) zgodnie z standardami zapisanymi w umowach generalnych, agencyjnych, umowach o współpracy oraz wewnętrznych procedurach.
  • Realizacja czynności agencyjnych (wystawianie polis ubezpieczeniowych, aneksów, przygotowanie raportów itp.)
  • Ścisła współpraca z klientem, innymi zespołami oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi – w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta.
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie.
  • Poszerzanie wiedzy zawodowej niezbędnej do wykonywania powierzonych obowiązków.
Kluczowe umiejętności i doświadczenie:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość ubezpieczeń komunikacyjnych.
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
  • Ukierunkowanie na jakość wykonywanych zadań.
  • Samodzielność, terminowość i dokładność w realizacji zadań.
  • Zdolność szybkiego uczenia się oraz chęć do pogłębiania wiedzy.
  • Umiejętność organizacji własnej pracy.
  • Umiejętność budowania relacji z klientem oraz dobre umiejętności komunikacyjne.
  • Zdolność do współpracy na różnych poziomach organizacji.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu [multitasking/elastyczność].
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
Dlaczego warto wybrać tę ofertę?
  • Zróżnicowane i integracyjne miejsce pracy – cenimy otwartość oraz autentyczność i wierzymy w moc informacji zwrotnej.
  • Kultura doceniania pracowników.
  • Możliwości rozwoju zawodowego, szkolenia oraz dostęp do zasobów wspierających rozwój.
  • Najlepsza na rynku opieka medyczna, w tym usługi stomatologiczne.
  • Dodatkowe dni wolne od pracy, wykłady z ekspertami oraz zajęcia sportowe.
  • Bogaty pakiet benefitów.
Jak wspieramy naszych pracowników?Oprócz kompleksowego pakietu benefitów promujemy różnorodność w miejscu pracy. Nasze elastyczne i inkluzywne środowisko pozwala na skuteczne zarządzanie zdrowiem oraz równowagą między życiem prywatnym a zawodowym. Oferujemy dodatkowe dwa dni wolne w roku, abyś mógł skupić się na swoim dobrostanie. Przygotowaliśmy różnorodne rozwiązania dotyczące stylu pracy w ramach polityki Smart Working. Dodatkowo, dzięki naszej kulturze ciągłego uczenia się, inspirujemy i wyposażamy Cię w narzędzia do nauki, dzielenia się wiedzą oraz rozwoju, pomagając w osiągnięciu pełnego potencjału.Zapewniamy osobom z niepełnosprawnościami odpowiednie warunki do udziału w procesie rekrutacji, realizacji kluczowych obowiązków oraz korzystania z innych świadczeń zgodnie z obowiązującym prawem. Prosimy o kontakt w celu zgłoszenia takich potrzeb na adres .Aon ceni innowacyjne i różnorodne środowisko pracy. Jesteśmy dumni z bycia pracodawcą, który oferuje równe szanse.#commercialriskandreinsurancesolutions#LI-JB3#LI- HYBRID2558834

Aon