
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Ubezpieczenia
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Obsługa klienta flotowego (dedykowany portfel klientów) zgodnie z standardami zapisanymi w umowach generalnych, agencyjnych, umowach o współpracy oraz wewnętrznych procedurach.
- Realizacja czynności agencyjnych (wystawianie polis ubezpieczeniowych, aneksów, przygotowanie raportów itp.)
- Ścisła współpraca z klientem, innymi zespołami oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi – w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta.
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie.
- Poszerzanie wiedzy zawodowej niezbędnej do wykonywania powierzonych obowiązków.
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Znajomość ubezpieczeń komunikacyjnych.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- Ukierunkowanie na jakość wykonywanych zadań.
- Samodzielność, terminowość i dokładność w realizacji zadań.
- Zdolność szybkiego uczenia się oraz chęć do pogłębiania wiedzy.
- Umiejętność organizacji własnej pracy.
- Umiejętność budowania relacji z klientem oraz dobre umiejętności komunikacyjne.
- Zdolność do współpracy na różnych poziomach organizacji.
- Umiejętność pracy pod presją czasu [multitasking/elastyczność].
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Zróżnicowane i integracyjne miejsce pracy – cenimy otwartość oraz autentyczność i wierzymy w moc informacji zwrotnej.
- Kultura doceniania pracowników.
- Możliwości rozwoju zawodowego, szkolenia oraz dostęp do zasobów wspierających rozwój.
- Najlepsza na rynku opieka medyczna, w tym usługi stomatologiczne.
- Dodatkowe dni wolne od pracy, wykłady z ekspertami oraz zajęcia sportowe.
- Bogaty pakiet benefitów.