
starszy inspektor
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Zduńska Wola, łódzkie
- Stała
- Pełny etat
- realizuje zadania z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej i medycznej policjantów i pracowników cywilnych
- sporządza skierowania na badania i szczepienia dla policjantów i pracowników cywilnych
- sporządza sprawozdania z zakresu wykonywanych badań profilaktycznych
- prowadzi rejestr kosztów badań profilaktycznych z podziałem na poszczególny rodzaj badań i szczepień
- planuje budżet na wykonywanie badań z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej
- prowadzi rejestry w tym m.in. rejestr pracowników narażonych na działanie szkodliwych czynników biologicznych i rejestr zatrudnionych przy takich pracach
- uczestniczy w pracach komisji w sprawie przyznawania ekwiwalentu za uciążliwe warunki pracy/służby
- informuje administratora oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy przepisów RODO, ustawy o ochronie danych osobowych a także ustawy o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w zakresie
- monitoruje przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
- wspiera administratora w realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych
- opracowuje wewnętrzną dokumentację w obszarze ochrony danych osobowych w tym polityki, procedury, wytyczne, instrukcje a także klauzule informacyjne i inne dokumenty związane z procesem przetwarzania danych osobowych
- zarządza incydentami i naruszeniami ochrony danych i w razie potrzeby zgłasza je organowi nadzoru oraz informuje osoby, których dane dotyczą w tym zakresie
- przygotowuje zalecenia co do oceny skutków dla ochrony danych osobowych oraz monitoruje wykonanie tych zaleceń
- pełni funkcję punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
- monitoruje otoczenie prawne w szczególności zmiany w przepisach, wytycznych, rekomendacjach organu nadzoru w zakresie ochrony danych
- prowadzi działania podnoszące świadomość oraz organizuje szkolenia dla osób uczestniczących w operacjach przetwarzania danych osobowych
- prowadzi rejestry w zakresie przetwarzania danych osobowych (m.in. upoważnień i czynności przetwarzania danych)
- opracowuje i aktualizuje dokumenty kadrowe niezbędne w przypadku wprowadzenia stanu "W"
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy biurowej w administracji
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
- Znajomość ustawy kodeks pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o Policji, przepisów z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz przepisów dotyczących badań profilaktycznych policjantów,
- Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych w tym RODO, ustawy o ochronie danych osobowych a także ustawy o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Analityczne myślenie
- Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce
- Umiejętność rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach stresowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja, prawo pracy lub ochrona danych osobowych
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze administracji publicznej w szczególności doświadczenie w pracy w komórkach ds. kadr i szkolenia lub w obszarze ochrony danych osobowych
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „poufne”
- Odporność na stres
- Systematyczność
- Umiejętność organizowania pracy
- Ruchomy czas pracy
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Miejsce do odświeżenia się
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13",
- Nagrody jubileuszowe,
- Dodatek za wysługę lat,
- Możliwość skorzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki mieszkaniowej,
- Wsparcie na etapie wdrożenia do pracy.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Praca biurowa w siedzibie urzędu,
- Praca w systemie podstawowym,
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dobowego czasu pracy,
- Praca na I piętrze,
- Parking przed siedzibą urzędu,
- Podjazd dla wózków inwalidzkich do siedziby urzędu,
- Toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku,
- Możliwość poruszania się po budynku ograniczona, wewnątrz budynku brak windy i podjazdów, brak drzwi automatycznie otwierających się.
- Podstawę obliczania wynagrodzenia stanowi: 1,8000 mnożnik kwoty bazowej dla korpusu służby cywilnej pomnożony przez wymiar etatu tj. (3477,56 zł.) + dodatek za wysługę lat.
- Do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających
- Test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: przepisów dotyczących kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji oraz pytania dotyczące zakresu zadań realizowanych na stanowisku.
- Wymagane oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.
- Oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjne zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni).
- Oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
- Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Planowane rozpoczęcie pracy - w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KPP w Zduńskiej Woli może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych w KPP w Zduńskiej Woli postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
- Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść Procedury KPP w Zduńskiej Woli w sprawie zgłoszeń wewnętrznych od sygnalisty: https://zdunska- wola.bip.policja.gov.pl/280/sygnalisci/wewnetrzna-procedura-dokonywan/41037,Procedura-KPP-w-Zdunskiej-Woli-w-sprawie-zgloszen-wewnetrznych-od-sygnalisty.html