
Specjalista ds. obsługi Klienta
- Wrocław, dolnośląskie
- Tymczasowa
- Pełny etat
- Przyjmowanie zamówień i wprowadzanie ich do systemu SAP
- Przygotowywanie analiz dotyczących wielkości zamówień klientów oraz trendów produktowych
- Utrzymywanie relacji z klientami poprzez bezpośrednie kontakty z nimi, w szczególności: odbieranie zamówień od klientów i przekazywanie ich do dalszej realizacji, odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów, statusu zamówień oraz wyjaśnianie innych kwestii zgłaszanych przez klientów
- Ścisła współpraca z zespołami wspierającymi obsługę klienta (w szczególności pozostałe zespoły sprzedażowe, planowanie produkcji, logistyka, magazyn, księgowość)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2
- Znajomość języka niemieckiego, włoskiego lub francuskiego będzie dodatkowym atutem
- Dobra obsługa komputera (pakiet MS Office, w szczególności Excel, Power Point)
- 2-3-letnie doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta w środowisku produkcyjnym
- Umiejętności analityczne, a także planowania i ustalania priorytetów
- Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
- Doświadczenie w pracy z systemem SAP, mile widziana znajomość systemów wspierających sprzedaż (Salesforce lub inne systemy CRM)
- Gotowość podjęcia zatrudnienia w firmie zlokalizowanej w Bielanach Wrocławskich
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (umowa na zastępstwo 2 lata)
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
- Autobus pracowniczy
InfoPraca