Kierownik serwisu
personnelservice
- Wrocław, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- Zarządzanie realizacją zgłoszeń serwisowych (planowanie, ustalanie priorytetów, kontrola terminowości)
- Monitorowanie i optymalizacja pracy zespołu technicznego
- Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami B2B
- Nadzór nad gospodarką magazynową – części zamienne, zamówienia
- Wdrażanie procedur serwisowych oraz systemów raportowania (ticketing, ERP)
- Analiza efektywności serwisu i wdrażanie działań usprawniających
- Współpraca z działami: sprzedaży, logistyki oraz R&D przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
- Minimum 3 lata doświadczenia w dziale serwisu lub obsługi technicznej, w tym min. 2 lata na stanowisku kierowniczym
- Znajomość branży technicznej (np. automatyka, elektronika, IT, urządzenia specjalistyczne)
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz pracy projektowej
- Doświadczenie w obsłudze systemów ERP/CRM i raportowaniu działań serwisowych
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
- Język angielski B2
- Umowa o pracę
- Opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Stołówka
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon, samochód)