Pracownik ds. Obsługi Zamówień i Zarządzania Sprzedażą
Prywatny
Częstochowa, śląskie
Stała
Pełny etat
20 dni temu
Pracownik ds. Obsługi Zamówień i Zarządzania Sprzedażą OnlineMiejsce pracy: CzęstochowaRodzaj umowy: Umowa o pracę lub B2BWymiar pracy: Pełny etatChcesz pracować w rozwijającej się firmie e-commerce, gdzie łączysz zadania magazynowe, obsługę klienta i kreatywne działania związane z ofertą internetową? Jeśli tak – dołącz do naszego zespołu firmy Invest!--Zakres obowiązkówObsługa zamówień detalicznych i hurtowych:kontakt z klientem (telefoniczny i mailowy),współpraca z kurierami,obsługa zwrotów i reklamacji,praca z laserem do grawerowania.Zarządzanie magazynemzamawianie towarów i materiałów opakowaniowych,dbanie o porządek w miejscu pracy.Sprzedaż i rozwój oferty online:tworzenie zdjęć produktowych i ich cyfrowa obróbka,projektowanie grafik i miniatur (głównie na Allegro),wystawianie oraz optymalizacja ofert internetowych (Allegro),zarządzanie reklamą (Allegro Ads i inne),analiza trendów, konkurencji i kosztów sprzedaży,tworzenie grafik wektorowych do druku (naklejki, etykiety itp.).--Nasze wymaganiadoświadczenie w zarządzaniu ofertą na Allegro,znajomość systemów CRM (np. Baselinker, SellAsist),bardzo dobra znajomość Adobe Photoshop, Lightroom i Illustrator,estetyczne podejście do projektów graficznych i zdjęć,kreatywność i samodzielność w tworzeniu treści sprzedażowych,dobra organizacja pracy i odpowiedzialność,rozwinięte umiejętności komunikacyjne,Mile widziane:znajomość programu SubiektGT lub podobnych systemów,doświadczenie z innymi marketplace’ami: Empik, Erli, Amazon, WooCommerce itp.--Oferujemyrealny wpływ na rozwój oferty i marki,możliwość rozwoju umiejętności w różnych obszarach (logistyka, grafika, e-commerce),atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i zaangażowania.