Specjalista ds. obsługi klienta
ENGO CONTROLS SP. Z O.O. SP.K.
- śląskie
- Stała
- Pełny etat
- Stały kontakt z klientami, koordynacja zamówień, przyjmowanie zapytań telefonicznych, mailowych, udzielanie rzetelnych informacji o ofercie.
- Koordynacja realizacji zamówień, rejestrowanie, potwierdzanie i monitorowanie ich realizacji.
- Bardzo mocna współpraca z działem handlowym, managerami, handlowcami pracującymi w terenie.
- Budowanie relacji, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i długofalowe relacje z klientami.
- Aktualizacja bazy danych, prowadzanie i utrzymywanie aktualnych informacji o Klientach i ich zamówieniach w systemie.
- Przygotowywanie raportów i zestawień w Excelu.
- Współpraca z pozostałymi działami firmy.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Proaktywne podejście, kreatywność i inicjatywa w działaniu.
- Umiejętności komunikacyjne, obejmujące zarówno jasne i precyzyjne przekazywanie informacji oraz zdolność do budowania pozytywnych relacji z Klientami i współpracownikami.
- Wysokie zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
- Zdolności analityczne i samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
- Bardzo dobra obsługa komputera - MS Office, w szczególności Excel.
- Mile widziane doświadczenia z systemami ERP.
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
- Perspektywy rozwoju zawodowego i możliwość awansu.
- Możliwość zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności w dobrze prosperującej firmie.
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym i wspierającym zespole.
Aplikuj.pl