Customer & Partner Support Assistant

  • Kraków, małopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 2 dni temu
  • Aplikuj teraz
praca - umowa cywilno-prawnaOferowane stanowiskoCustomer & Partner Support AssistantForma zatrudnieniaumowa cywilno-prawnaPrzyjmowanie zgłoszeń30.08.2025 – 30.09.2025Miejsce pracyKrakówIlość stanowisk1Firmowy adres e-mailcareer@volubus.comWymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego (min. poziom C1)
  • Dostępność: 25–30 godzin tygodniowo, od września lub października
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Samodzielność w pracy oraz umiejętność współpracy zespołowej z proaktywnym, nastawionym na wyniki podejściem
  • Dobra znajomość Excela i pakietu G-Suite
  • Otwartość na rozwój kariery w środowisku start-upowym
  • Zainteresowanie nowymi technologiami (np. AI)
  • Doświadczenie w projektach i inicjatywach studenckich
  • Pierwsze doświadczenia zawodowe w obszarze obsługi klienta lub dostawców (mile widziane)
Opis zadań
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z nowymi oraz obecnymi dostawcami, aby angażować ich do działania z naszymi produktami
  • Komunikacja i koordynacja działań w języku lokalnym w celu maksymalizacji efektów współpracy
  • Wsparcie ad-hoc w realizacji zapytań klientów na rynkach lokalnych
  • Obsługa procesu rezerwacji i zamówień (w systemie PipeDrive), dbając o ich poprawność i terminowość
  • Wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów i dbanie o ich satysfakcję
  • Obsługa i koordynacja reklamacji klientów
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi w celu zapewnienia sprawnej realizacji projektów i wysokiej jakości obsługi
Warunki zatrudnienia / Firma oferuje
  • Przyjazne i energiczne środowisko pracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
  • Biuro w sercu Krakowa
  • Integracje i aktywności zespołowe
Forma składania aplikacjiProsimy o wysyłanie CV na adres mailowy: career@vaolubus.comGłówna branża firmySprzedaż, obsługa klientaDodatkowe informacjeCECHY OSOBOWOŚCI • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, organizacyjne, negocjacyjne i adaptacyjne • Proaktywne, zorientowane na klienta podejście do rozwiązywania problemów • Otwartość, samodzielność i dbałość o szczegóły • Chęć współpracy i dzielenia się pomysłami oraz rozwiązaniami • Ambicja, odpowiedzialność i nastawienie zespołowe

Biura Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego

Podobne oferty pracy

  • Customer Support with English (15:00-23:00)

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Kraków, małopolskie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 13 godzin temu
  • Customer Support with English (15:00-23:00)

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Kraków, małopolskie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 1 dzień temu
  • Customer Support Specialist with German

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Kraków, małopolskie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 2 dni temu