Customer & Partner Support Assistant
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego (min. poziom C1)
- Dostępność: 25–30 godzin tygodniowo, od września lub października
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- Samodzielność w pracy oraz umiejętność współpracy zespołowej z proaktywnym, nastawionym na wyniki podejściem
- Dobra znajomość Excela i pakietu G-Suite
- Otwartość na rozwój kariery w środowisku start-upowym
- Zainteresowanie nowymi technologiami (np. AI)
- Doświadczenie w projektach i inicjatywach studenckich
- Pierwsze doświadczenia zawodowe w obszarze obsługi klienta lub dostawców (mile widziane)
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z nowymi oraz obecnymi dostawcami, aby angażować ich do działania z naszymi produktami
- Komunikacja i koordynacja działań w języku lokalnym w celu maksymalizacji efektów współpracy
- Wsparcie ad-hoc w realizacji zapytań klientów na rynkach lokalnych
- Obsługa procesu rezerwacji i zamówień (w systemie PipeDrive), dbając o ich poprawność i terminowość
- Wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów i dbanie o ich satysfakcję
- Obsługa i koordynacja reklamacji klientów
- Współpraca z zespołami wewnętrznymi w celu zapewnienia sprawnej realizacji projektów i wysokiej jakości obsługi
- Przyjazne i energiczne środowisko pracy
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
- Biuro w sercu Krakowa
- Integracje i aktywności zespołowe
Biura Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego