Head of Marketing

Verseo

  • Poznań, wielkopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 15 dni temu
Szukamy osoby, która przejmie odpowiedzialność za strategię i działania marketingowe w Verseo: od wizerunku, przez komunikację, aż po działania lead generation wspierające sprzedaż. To rola dla doświadczonego lidera marketingu, który potrafi połączyć strategiczne myślenie z operacyjnym działaniem i który rozumie, że marketing ma realny wpływ na sprzedaż.Head of Marketing będzie kierować zespołem odpowiedzialnym za PR, content, social media, materiały marketingowe i grafikę, wyznaczając im cele, motywując oraz koordynując ich pracę w oparciu o strategię marki i cele biznesowe firmy.Dwa główne filary Twojej odpowiedzialności stanowiskowej:Wizerunek i branding Verseo: budowanie rozpoznawalności marki i spójnego przekazu, który „osadza” nas w głowach potencjalnych klientów i partnerów.Marketing „okołokliencki”: działania wspierające sprzedaż i generowanie leadów: kampanie reklamowe, content, materiały i oferty, webinary, poradniki oraz inne inicjatywy pomagające zespołowi sprzedażowemu osiągać cele.Nasze must have w tej rekrutacji:Umiejętność projektowania i wdrażania skutecznych działań marketingowych ukierunkowanych na wsparcie sprzedaży i pozyskiwanie klientów.Doświadczenie w zarządzaniu pełnym obszarem marketingu, od strategii po operacyjne wdrożenie, w tym PR, content, social media, kampanie płatne.Umiejętność definiowania celów, doboru KPI i oceny skuteczności działań.Doświadczenie w tworzeniu i nadzorowaniu materiałów marketingowych i ofertowych.Myślenie strategiczne połączone z gotowością do działania operacyjnego.Zainteresowanie nowymi trendami w marketingu, w tym wykorzystaniem AI w komunikacji i promocji.Doświadczenie w prowadzeniu działu marketingu dla takich branż jak: digital, e-commerce, IT.Twoje codzienne zadania:Tworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy.Koordynacja działań związanych z wizerunkiem, PR-em, contentem i social media.Planowanie i realizacja kampanii reklamowych nastawionych na generowanie leadów.Przygotowanie i nadzór nad materiałami marketingowymi i ofertowymi.Organizacja webinarów, poradników i innych działań edukacyjno-promocyjnych wspierająych sprzedaż.Wyznaczanie celów i KPI dla zespołu marketingu oraz egzekwowanie ich realizacji.Analiza efektów działań marketingowych i przygotowywanie rekomendacji dla zarządu.Współpraca z działem sprzedaży, produktu i obsługi klienta, aby spójnie realizować cele biznesowe.Co możemy Ci zaoferować:kontrakt B2B: 14 000 - 16 000 zł netto + VAT (uzależnione od doświadczenia i wiedzy),30 płatnych dni wolnych od świadczenia usług,pakiet szkoleń wewnętrznych na start,samodzielne stanowisko, mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy,jasno sprecyzowane zadania i cele - zawsze wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły,pracę ,pracę zdalną w wymiarze 75 dni w roku.

Verseo

Podobne oferty pracy

  • Marketing Manager w firmie usługowej B2B

    WizzDev Prosta Spolka Akcyjna

    • Poznań, wielkopolskie
    Obecnie za sprzedaż outbound i strategię odpowiada CEO, a inbound marketing i account management prowadzi Inbound Sales Manager, który jednak coraz częściej angażuje się w projekty…
    • 6 dni temu