Specjalista ds. Wsparcia Klienta Strategicznego (ubezpieczenia grupowe)
Warta
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- obsługa strategicznych klientów Towarzystwa w zakresie obsługi zawartych umów, w tym weryfikacja zgodności i raportowanie stanu ubezpieczonych, wysokości składki, wyjaśnianie niezgodności, koordynacja zapytań
- współpraca z kluczowymi brokerami, w tym udział w spotkaniach wdrożeniowych,
- wsparcie procesu sprzedaży, w tym przygotowanie materiałów i prowadzenie szkoleń dla Sieci Sprzedaży z obszaru realizowanych zadań
- tworzenie i aktualizacja instrukcji opisujących procesy realizowane w Zespole, opiniowanie procedur i formularzy
- współpraca z jednostkami Towarzystwa biorących udział w obsłudze umów ubezpieczenia grupowego, w tym uzyskiwanie opinii Biura Prawnego
- min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze ubezpieczeń grupowych
- rozwinięte kompetencje miękkie, związane z budowaniem i utrzymywaniem relacji z klientem
- bardzo dobra znajomość obsługi MS Excel (raportowanie )
- doświadczenie w tworzeniu prezentacji
- inicjatywa i kreatywne rozwiązywanie problemów
- umiejętność pracy pod presją czasu
- dokładność i skrupulatność
- zaangażowanie i odpowiedzialność
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- wiedza w zakresie OWU, oraz rynku ubezpieczeń
- wiedza w zakresie regulacji prawnych dotyczących ubezpieczeń na życie
- znajomość zasad postępowania określonych w procedurach i wytycznych obsługi klienta
- Praca w stabilnej organizacji będącej częścią jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych
- Praca w modelu hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni z domu)
- Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii kwartalnych
- Dostęp do platformy benefitowej (m.in. karnet sportowy, opieka medyczna, dofinansowania do wypoczynku, rabaty i wiele innych)
- Platforma wellbeingowa (webinary, podcasty, czat ze specjalistami itp.)
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
- Zniżki na produkty ubezpieczeniowe Warty
- Różnorodne szkolenia wewnętrzne (online