
Konsultant call center z j. polskim
- Łódź, łódzkie
- 7 000-7 500 PLN miesięcznie
- Stała
- Pełny etat
- Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami (leady czekają w systemie, Ty decydujesz o jakości rozmowy)
- Weryfikacja potrzeb klienta i przedstawienie oferty (bez wciskania na siłę - u nas liczy się jakość konwersji)
- Wprowadzanie danych do systemu CRM (pracujemy na sprawnym software do call center - nie walczysz z Excelem)
- Współpraca z zespołem handlowym i działem administracyjnym (oni przygotowują umowy, Ty pomagasz w komunikacji)
- Budowanie wizerunku firmy, która ma realną obsługę klienta, a nie "telefonicznych robotów"
- 2 lata doświadczenia w pracy w telefonicznej obsłudze klienta (jeśli czujesz, że jesteś "pro", mamy dla Ciebie ścieżkę do roli Team Leadera)
- Znajomości języka polskiego
- Motywacji i chęci do rozmów z klientami
- Dobrej organizacji pracy własnej
- Nastawienia na jakość, a nie ilość
- Gotowości do pracy z nowoczesnego biura w Łodzi
- Umowa o pracę na pełen etat
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 (8 godzin pracy dziennie, możliwość również pracy w sobotę)
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz przejrzysty system premiowy
- Karta przedpłacona - 450 zł na miesiąc do dowolnego wykorzystania
- Niezbędne narzędzia do pracy: Laptop, Telefon
- Pobliski darmowy parking
- Praca w zgranym zespole