Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim

Concentrix

  • Katowice, śląskie
  • 5 000-5 050 PLN miesięcznie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 27 dni temu
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskimMiejsce pracy: KatowiceZadania:
  • Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości.
  • Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy.
  • Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych.
  • Komunikowanie się z klientami w sposób profesjonalny i zrozumiały, tak by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
  • Korzystanie na co dzień z wewnętrznych narzędzi, rejestrując w nich niezbędne informacje.
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację (B2-C1).
  • Umiejętność tłumaczenia nawet trudniejszych spraw w przystępny sposób.
  • Zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami.
  • Szybkie pisanie (około 150 znaków na minutę) oraz swoboda w obsłudze komputera.
  • Dyspozycyjność do pracy na pełen etat.
Oferujemy:
  • Ciekawe szkolenia (e-learning Concentrix University, LinkedIn Learning).
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka LuxMed, MyBenefit z budżetem miesięcznym, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy i Dni Pizzy!
  • Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse (Concentrix Academy).
  • Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
  • Celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.ObserwujWłącz job alert? Co oznacza „Aplikuj szybko”?„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany. DrukujPoznajConcentrix75We power the world's best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we're so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We're the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We're the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.ObserwujWłącz job alert? Co oznacza „Aplikuj szybko”?„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.

Praca.pl

Podobne oferty pracy

  • Specjalista ds. serwisu technicznego

    COIG

    • Katowice, śląskie
    to przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych, dedykowanych rozwiązań informatycznych, wspierających procesy zarządzania. Wykorzystuje swoje kilkudziesię…
    • 5 dni temu
  • Specjalistka/-ta ds. finansowych i ubezpieczeniowych

    Tandem sp. z o.o.

    • Mikołów, śląskie
    TANDEM Sp. z o.o. prowadzi działalność sprzedażową od 2000 roku, specjalizując się w oferowaniu nowych i używanych samochodów osobowych oraz dostawczych marek Renault i Dacia. Fi…
    • 7 dni temu
  • Doradca serwisowy w biurze obsługi klienta

    Tandem sp. z o.o.

    • Katowice, śląskie
    TANDEM Sp. z o.o. prowadzi działalność sprzedażową od 2000 roku, specjalizując się w oferowaniu nowych i używanych samochodów osobowych oraz dostawczych marek Renault i Dacia. Fi…
    • 14 dni temu