Specjalista / Specjalistka ds. systemowego wsparcia klienta
ArchiDoc S.A.
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Realizacja zamówień wpływających do Działu Obsługi Klienta zgodnie z ustalonymi warunkami
- Udział w procesach reklamacyjnych
- Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami – informowanie o produktach, dostawach i statusach zamówień.
- Przygotowywanie raportów i zestawień w systemie SAP CEP i innych narzędziach wspierających sprzedaż i logistykę
- Obsługa baz danych i zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania
- Wprowadzanie oraz utrzymywanie danych klientów i ofert handlowych w systemach sprzedażowych
- Realizacja rozliczeń akcji promocyjnych i archiwizacja dokumentacji
- Wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych, szkolenia użytkowników oraz wsparcie informacyjne dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- Doświadczenie w pracy w Dziale Obsługi Klienta lub na podobnym stanowisku
- Umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość i dobra organizacja pracy
- Umiejętność analizy danych i sporządzania raportów
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Wysokie zaangażowanie, inicjatywa, orientacja na klienta i cel
- Umiejętności interpersonalne i łatwość w nawiązywaniu relacji
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Praktyczna znajomość systemu SAP i języka XML
- Doświadczenie w pracy z bazami informatycznymi
InfoPraca