Kierownik wydziału
Sluzba Cywilna
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
Kierownik wydziału
Rejestru Zabytków i DokumentacjiKierownik wydziałuZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Realizuje zadania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, w celu właściwego zarządzania podległymi pracownikami.
- Nadzoruje oraz organizuje pracę podległych pracowników, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań.
- Nadzoruje i monitoruje prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wpisu zabytków do rejestru, w celu zapewnienia prawnej ochrony zabytków.
- Nadzoruje i monitoruje prowadzenie rejestru i ewidencji zabytków, w celu zapewnienia prawnej ochrony zabytków.
- Nadzoruje i monitoruje przeprowadzanie terenowych inspekcji obiektów zabytkowych, w celu ich waloryzacji.
- Nadzoruje opiniowanie projektów, tj. programów opieki nad zabytkami, parków kulturowych oraz wniosków o uznanie za pomnik historii i gminnych ewidencji zabytków, w celu ustanowienia prawnej ochrony zabytków.
- wykształcenie: wyższe historia sztuki, ochrona zabytków, konserwatorstwo, ochrona dóbr kultury
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze ochrony zabytków
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wraz z aktami wykonawczymi.
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność.
- Umiejętność prowadzenia negocjacji.
- Umiejętność myślenia strategicznego i planowania.
- Biegła obsługa komputera w zakresie MS Office i urządzeń biurowych.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w kierowaniu ludźmi
- wykształcenie: wyższe studia podyplomowe lub doktorat z zakresu ochrony zabytków
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-15
- Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
- praca w siedzibie urzędu i w terenie,
- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych,
- zagrożenie korupcją,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- bariery architektoniczne: w budynku głównym jest zainstalowana winda do III piętra; jest podjazd do wejścia głównego dla wózków; ograniczeniem są wewnętrzne drzwi wejściowe, które nie otwierają się automatycznie; weryfikacja poprzez kartę magnetyczną, drzwi masywne, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Gowork