INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Centralna Baza Ofert Pracy
- Zagnańsk, świętokrzyskie
- Tymczasowa
- Pełny etat
Obowiązki:1. Dekretowanie dokumentów związanych z realizacją wydatków i dochodów.
2. Dekretowanie dokumentów i prowadzenie ewidencji księgowe ZZFŚS.
3. Sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań finansowych zgodnie z ewidencją księgową jednostki budżetowej.
4. Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych w używaniu, wartości niematerialnych i prawnych.
5. Prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych oraz bieżące uzgadniane stanu majątku. Roczne rozliczenie amirtyzacji.Wymagania:Wymagania konieczne:Umiejętności i uprawnienia:
- obsługa komputera
- praktyczne umiejętności księgowania operacji gospodarczych, sporządzania dokumentów księgowych
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- minimum 5 letni staż w służbach finansowo-księgowych
InfoPraca