
Pracownik Administracyjny biura
- Mszczonów, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Zakładanie zamówień PO (purchase order) i SO (sales order) w systemie SAP
- Wystawianie faktur ręcznych
- Organizacja fakturowania wewnętrznego
- Wprowadzanie danych do systemu fakturowania
- Wysyłanie faktur do klientów
- Weryfikacja i analiza ewentualnych sporów dotyczących faktur
- Wystawianie korekt (not kredytowych)
- Przekazywanie faktur do działu finansów
- Nadzór nad płatnościami faktur dla dostawców (vendorów)
- Kontakt z podwykonawcami w celu prawidłowego wystawienia faktur oraz wyjaśnienia niejasności
- Zmiana danych podwykonawców w systemie
- Nadzór nad miesięcznymi kosztami
- Rejestracja i archiwizacja umów
- Raportowanie zużycia mediów
- Organizacja spotkań (rezerwacja sal, zapewnienie logistyki)
- Organizacja wizyt klientów
- Zamawianie materiałów biurowych oraz zaopatrzenia dla biura i magazynu
- Tworzenie zamówień na potrzeby obiektu
- Wsparcie Działu Technicznego w codziennych zadaniach
- Przyjmowanie i wydawanie dokumentów za pokwitowaniem
- Obsługa poczty: odbiór, sortowanie, skanowanie dokumentów urzędowych, przygotowywanie wysyłek, współpraca z Pocztą Polską i firmami kurierskimi
- Obsługa przybywających gości – kontakt z osobą odpowiedzialną za spotkanie, kierowanie do odpowiednich salek
- Przygotowanie salek na spotkania
- Odbieranie telefonów
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku i pracowałeś(-aś) w dużych organizacjach
- Doskonale się komunikujesz, potrafisz pracować zarówno samodzielnie, jak i w zespole
- Cechuje Cię bardzo dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły
- Działasz sprawnie pod presją i z własną inicjatywą
- Znajomość SAP będzie dużym atutem
- Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2