Team Leader w biurze rachunkowym
LeasingTeam
- Dąbrowa Górnicza, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- organizacja pracy w zespole, delegowanie zadań podległym pracownikom
- nadzór nad kompleksowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych i rozliczeń podatkowych
- nadzór nad raportami przygotowanymi dla klientów
- nadzór/sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- prowadzenie korespondencji z klientami i urzędami
- utrzymywanie dobrych relacji z klientami i rozpoznawanie ich potrzeb
- ustalanie procedur komunikacji z klientami
- współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia klientom wysokiej jakości usług
- wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość)
- co najmniej 2-3 lata doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości lub w biurze rachunkowym
- minimum rok doświadczenia w zrządzaniu zespołem
- praktyczna znajomość obowiązujących przepisów z zakresu rachunkowości, znajomość przepisów podatkowych
- znajomość przepisów MSR/MSSF - mile widziana
- bardzo dobra znajomość arkusza Excel
- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
- komunikatywność i umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność nawiązywania długofalowych relacji
- umowa o pracę
- praca w systemie hybrydowym
- szkolenia podnoszące kwalifikacje (w tym z systemu księgowego oraz ze zmian w przepisach),
- wsparcie działu doradztwa podatkowego oraz prawnego przy rozwiązywaniu bieżących spraw merytorycznych,
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
- ZFŚS (bony świąteczne, dofinansowania do wczasów),
- Benefity (Medicover, Multisport, MyBenefit),
- Imprezy integracyjne