Specjalista/specjalistka ds. administracji budowy

INWEST BUD

  • Płock, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 17 dni temu
Firma INWEST BUD zatrudni osobę na stanowisko:
Specjalista/specjalistka ds. administracji budowy
Umowa o pracę, pełny etat.
Miejsce pracy - Płock.
Zakres obowiązków
  • prowadzenie dokumentacji budowy,
  • współpraca z Kierownikiem Projektu i innymi członkami zespołu w poszczególnych fazach realizacji projektu,
  • obsługa korespondencji,
  • kontakt z klientami i podwykonawcami,
  • zamawianie materiałów i usług,
  • rozsyłanie dokumentów budowy do uczestników procesu budowlanego,
  • archiwizacja dokumentacji,
  • informowanie o zmianach w dokumentacji, kontrolowanie wprowadzenia zmian do projektu,
Nasze wymagania
  • wykształcenie wyższe,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na budowie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • dobra organizacja pracy,
  • znajomość programów pakietu MS Office
Oferujemy
  • umowę o pracę,
  • szkolenia oraz wprowadzenie do pracy w wewnętrznym systemie firmy,
  • zdobywanie doświadczenia przy realizacji ciekawych projektów,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • komputer służbowy,
  • samochód oraz telefon służbowy,
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami:
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod nr. telefonu:
601 641 339,
lub przesyłanie aplikacji na adres e-mail:
@
Prosimy o zamieszczenie w dokumencie CV aktualnej klauzuli RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez INWEST BUD w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Lento