Specjalista/specjalistka ds. administracji budowy
INWEST BUD
- Płock, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
Specjalista/specjalistka ds. administracji budowy
Umowa o pracę, pełny etat.
Miejsce pracy - Płock.
Zakres obowiązków
- prowadzenie dokumentacji budowy,
- współpraca z Kierownikiem Projektu i innymi członkami zespołu w poszczególnych fazach realizacji projektu,
- obsługa korespondencji,
- kontakt z klientami i podwykonawcami,
- zamawianie materiałów i usług,
- rozsyłanie dokumentów budowy do uczestników procesu budowlanego,
- archiwizacja dokumentacji,
- informowanie o zmianach w dokumentacji, kontrolowanie wprowadzenia zmian do projektu,
- wykształcenie wyższe,
- mile widziane doświadczenie w pracy na budowie,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- dobra organizacja pracy,
- znajomość programów pakietu MS Office
- umowę o pracę,
- szkolenia oraz wprowadzenie do pracy w wewnętrznym systemie firmy,
- zdobywanie doświadczenia przy realizacji ciekawych projektów,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- komputer służbowy,
- samochód oraz telefon służbowy,
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod nr. telefonu:
601 641 339,
lub przesyłanie aplikacji na adres e-mail:
@
Prosimy o zamieszczenie w dokumencie CV aktualnej klauzuli RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez INWEST BUD w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Lento