referent

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Poznań, wielkopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 dzień temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • Zadanie 1.
  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie i udostępnianie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu oraz dokumentacji przebiegu nauczania zlikwidowanych szkół i placówek z terenu województwa poznańskiego
  • Zadanie 2.
  • Przeprowadzanie kwerend w gromadzonej dokumentacji w celu udzielenia odpowiedzi/wydania dokumentów klientom zewnętrznym i wewnętrznym
  • Zadanie 3.
  • Przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum państwowego oraz do brakowania
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie technik archiwista
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy
  • Znajomość obowiązujących przepisów prawa dotyczących prowadzenia archiwum, zasad archiwizowania
  • Znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją
  • Biegła znajomość pakietu biurowego Ms Office
  • Znajomość technik biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego
  • Umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, w pokoju wieloosobowym
  • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek stażowy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.Warunki pracy
  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • Zadania wykonywane w siedzibie
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjnobiurowych
  • Stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego
  • Budynek wyposażony jest w windy osobowe i nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
  • Magazyny archiwum zakładowego znajdują się w pomieszczeniach piwnicznych, do których nie ma dostępu przy pomocy windy
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Umożliwiamy składanie dokumentów również w formie elektronicznej:
- dokumenty można składać za pośrednictwem platformy ePUAP
- link do strony: https://epuap.gov.pl/wps/portal
- adres skrzynki ePUAP Kuratorium Oświaty w Poznaniu: /ko_poznan/SkrytkaESP
- dołączone oświadczenia oraz kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisz elektronicznie (podpis zaufany lub podpis kwalifikowany) * Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością
  • Oferty kandydatów, z którymi nie można nawiązać stosunku pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej
możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie oferty komisyjnie zniszczymy * Oferty kandydatów, z którymi można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej, komisyjnie niszczymy po upływie 3 miesięcy od dnia objęcia stanowiska przez wybranego kandydataPlanujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja formalna nadesłanych ofert
  • Rozmowa kwalifikacyjna

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • referent

    • Poznań, wielkopolskie
    Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: referent do spraw czynności analitycznych i sprawdzających w Drugim Dziale Czynn…
    • 17 godzin temu
  • referent

    • Poznań, wielkopolskie
    Kuratorium Oświaty w Poznaniu Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: referent do spraw archiwum zakładowego w Wydziale Organizacyjno-Admini…
    • 17 godzin temu
  • referent

    • Poznań, wielkopolskie
    Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: referent do spraw wierzycielskich w Pierwszym Referacie Spraw Wierzycielskich (S…
    • 17 godzin temu