Impress decor zatrudni Specjalistę/kę ds. kadr i HR

Impress Group

  • Ełk, warmińsko-mazurskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 23 dni temu
Pod nazwą Impress kryje się międzynarodowy koncern, który odpowiada za opracowanie i produkcję najnowszych trendów wzorniczych przeznaczonych dla branży meblarskiej, podłogowej i caravaningu. Grupa impress doskonale wpisuje się w gałąź gospodarki zajmującej się wystrojem wnętrz. Impress to 85 lat doświadczenia w sektorze druku papieru dekoracyjnego dekoracyjnego i 20 lat druku folii finisz, stworzonych przez dwóch pionierów: MASA Berlin (1928) – światowego wynalazcę rotograwiury dekoracyjnej - oraz Letron Aschaffenburg (1963). Obecnie zakłady produkcyjne Grupy znajdują się w Polsce, Austrii, Hiszpanii, Brazylii oraz w Chinach, a biura projektowe - w Niemczech, Turcji, USA, Chinach, na Cyprze i w Kolumbii. Polski zakład - IMPRESS DECOR POLSKA Sp. z o.o. - został założony w 1998 roku w Ełku. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie w produkcji papieru dekoracyjnego i jest centralnym zakładem produkującym folię finisz, gdzie znajduje się laboratorium, centrum rozwojowo-badawcze, a nasze produkty i usługi z sukcesem oferujemy na całym świecie. Obecnie IMPRESS DECOR POLSKA sp. z o.o. poszukuje Kandydatki/ Kandydata na to stanowisko:Specjalista/ka ds. kadr i zarządzania zasobami ludzkimi. Bezpośrednia podległość: Lider zespołu zarządzania zasobami ludzkimi; miejsce pracy: Ełk.Impress decor zatrudni Specjalistę/kę ds. kadr i HRObowiązki
  • Obsługa kadrowa pracowników (od zatrudnienia do zwolnienia);
  • Obsługa zgłoszeń pracowników w ZUS;
  • Prowadzenie akt osobowych oraz ich archiwizacja;
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników;
  • Weryfikacja terminów badań lekarskich – wystawianie skierowań do medycyny pracy;
  • Prowadzenie spraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • Tworzenie budżetu szkoleniowego;
  • Organizacja szkoleń dla pracowników;
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów kadrowych na potrzeby Zarządu i Centrali;
  • Przygotowywanie oraz publikacja ogłoszeń o pracę;
  • Organizacja procesu rekrutacji oraz onboardingu pracowników.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe związane z problematyką kadrową;
  • Doświadczenie zawodowe jako specjalista ds. zasobów ludzkich;
  • Doświadczenie praktyczne w zakresie systemów informatycznych dla zasobów ludzkich (np. Symfonia ERP Kadry i Płace, Płatnik);
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych;
  • Znajomość Ustaw: o podatku dochodowym od osób fizycznych, zasiłkowej, PPK, ZFŚS;
  • Umiejętność rozliczania wynagrodzeń i zasiłków chorobowych;
  • Umiejętność pracy z dużą ilością informacji;
  • Dobre umiejętności administracyjne (właściwa dokumentacja, dobra organizacja, terminowość);
  • Odpowiedzialność, dokładność, pracowitość;
  • Ostrożny, dokładny, niezależny sposób pracy;
  • Doświadczenie w pracy z MS Office (Excel, Word; Visio)
  • Dodatkowy atut – znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w prężnie rozwijającej się firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop);
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • System dokształcania i szkoleń, także językowych;
  • Bogaty pakiet socjalny (świadczenia dla pracowników i ich dzieci z okazji świąt, nieoprocentowane pożyczki na cele mieszkaniowe, imprezy integracyjne, hala sportowa);
  • Konkursy z nagrodami dla pracowników i ich rodzin;
  • Nagroda oraz dodatkowe dni wolne za staż pracy;
  • Premie za innowacyjność i pomysłowość pracowników;
  • Foodomaty z pysznym jedzeniem, dofinansowanym przez Pracodawcę;
  • Pakiet Multisport z dofinansowaniem Pracodawcy.

Gowork