doradca ds. współpracy z klientem SME

Santander

  • Warszawa, mazowieckie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 2 miesiące temu
doradca ds. współpracy z klientem SMECountry: Polanddoradca(czyni) ds. współpracy z klientem SMENa bank zadbamy dla Ciebie o:
  • umowę o pracę,
  • pracę w modelu hybrydowym, biuro w Warszawie, al. Jana Pawła II 17 (przy Rondzie ONZ)
  • pracę na pełen etat (równoczesne zatrudnienie w naszym banku i u outsource’a),
  • zespół/lider: Biuro Zdalnej Współpracy z Klientem SME,
  • miesięczny system premiowy
  • cel: sprzedaż produktów bankowych dla Klientów MŚP.
Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić najlepszą jakość obsługi w sektorze finansowym - jesteśmy firmą technologiczną z usługami bankowym.Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Nasz dział Contact Center to ponad 1300 osób w 4 miastach w Polsce – Warszawa, Wrocław, Poznań i Lublin. Do komunikacji z klientami wykorzystujemy audio, wideo, messenger, e-mail, czat czy naszego bota Sandi.Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy..Aplikuj, jeśli:
  • masz doświadczenie w budowaniu pozytywnych relacji z Klientami,
  • jesteś komunikatywny/a, gotowy/a do pomocy i nastawuony/a na cel,
  • umiesz identyfikować potrzeby klienta i reagować na nie,
  • jesteś zaangażowany/a w realizowane zadań,
  • lubisz pracować zespołowo,
  • znasz pakiet MS Office.
Twoje zadania w tej roli:
  • budowanie długofalowych relacji z Klientami, dbając o podnoszenie ich satysfakcji,
  • promowanie i sprzedawanie produktów i usług bankowych dla Klientów MŚP,
  • realizowanie zadań sprzedażowych przy zachowaniu najwyższych standardów jakości,
  • profesjonalna obsługa posprzedażowa Klientów firmowych,
  • obsługiwanie klientów zgodnie z wymaganiami prawnymi i wymaganiami w zakresie bezpieczeństwa,
  • stosowanie najlepszych polityk banku i czynników zmniejszających ryzyko.
To masz na bank:
  • umowę o pracę,
  • pracę hybrydowa w biurze (lokalizacja na początku oferty),
  • praca zmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00,
  • prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
  • system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
  • kartę Multisport,
  • ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
  • aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
  • wyprawkę dla dzieci,
  • benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
  • platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
  • program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
Jak wygląda wdrożenie i rozwój?
  • Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
  • Program adaptacyjny będzie trwał około 2 miesięcy.
  • Na początku Twoja przełożona pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.
  • Po okresie wdrożenia zaczniesz pracę na planach sprzedażowych, a za ich realizację otrzymasz premię.
Dołącz do nas w kilku krokach:
  • Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
  • Spotkaj się (online) z managerem.
  • Wykonaj zadanie merytoryczne/test (w zależności od stanowiska).
  • Pracuj z nami w naszym zespole!
Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym.Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.

Santander