FSSC Transactional Purchasing Assistant
SGS
- Katowice, śląskie
- Stała
- Niepełny etat
- tworzenie i kontrola otwartych zamówień
- tworzenie/nadzór i utrzymywanie katalogów dostawców w oparciu o zapotrzebowanie danego kraju
- kontakt z dostawcami w celu stworzenia nowych katalogów po realizacji umowy
- raportowanie zmian
- wsparcie działu P2P w ramach zarządzania skrzynką e-mailową działu zakupów z zapytaniami od interesariuszy, przetwarzania oraz rozwiązywania problemów związanych z zamówieniami i fakturami
- zarządzanie bazą dostawców oraz dokumentacją
- jesteś dyspozycyjną/a min. 100h w miesiącu (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku - bez weekendów
- znasz j. angielski na poziomie min. B2
- umiesz dobrze obsługiwać MS Excel
- wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
- cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy
- Wykształcenie wyższe na kierunkach finansowych (finanse/ekonomia/controlling lub pokrewne)
- Znajomość programu Oracle
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale Zakupów
- możliwość zdobycia pierwszych szlifów zawodowych w obszarze księgowości w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
- zatrudnienie w ramach umowy zlecenie
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
- pracę w systemie hybrydowym z dojazdem do Katowickiego biura 2-3 razy w miesiącu
- platformę szkoleniową oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
- przestronne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy
- Program Poleceń Pracowniczych
- Program Inicjatyw Pracowniczych