FSSC Transactional Purchasing Assistant

SGS

  • Katowice, śląskie
  • Stała
  • Niepełny etat
  • 18 dni temu
Opis firmyJesteśmy SGS - światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec w zakresie zrównoważonego rozwoju, jakości i rzetelności. W sieci ponad 2650 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 97 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.SGS Global Business Services Europe to centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), które jest ściśle związane z naszą siedzibą główną w Genewie. W katowickim oddziale zajmujemy się wsparciem dla krajów z grupy SGSOpis stanowiskaPoszukujemy Asystenta ds. Koordynowania Zamówieniami, którego rolą będzie skupianie się na tworzeniu zamówień, nadzorowanie danych oraz obsługą klienta wewnętrznego - zapewnimy pełne szkolenie z zakresu obowiązków oraz oprogramowania. Dołącz do nas i zostań ekspertem pracującym z profesjonalistami w globalnej firmie o ponad 140-letniej tradycji!Twoje zadania:
  • tworzenie i kontrola otwartych zamówień
  • tworzenie/nadzór i utrzymywanie katalogów dostawców w oparciu o zapotrzebowanie danego kraju
  • kontakt z dostawcami w celu stworzenia nowych katalogów po realizacji umowy
  • raportowanie zmian
  • wsparcie działu P2P w ramach zarządzania skrzynką e-mailową działu zakupów z zapytaniami od interesariuszy, przetwarzania oraz rozwiązywania problemów związanych z zamówieniami i fakturami
  • zarządzanie bazą dostawców oraz dokumentacją
KwalifikacjeAplikuj, jeśli:
  • jesteś dyspozycyjną/a min. 100h w miesiącu (praca w godzinach 08:00-17:00 od poniedziałku do piątku - bez weekendów
  • znasz j. angielski na poziomie min. B2
  • umiesz dobrze obsługiwać MS Excel
  • wykazujesz się skrupulatnością i jesteś zorientowany/a na szczegóły
  • cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy
Mile widziane:
  • Wykształcenie wyższe na kierunkach finansowych (finanse/ekonomia/controlling lub pokrewne)
  • Znajomość programu Oracle
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale Zakupów
Dodatkowe informacjeSprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
  • możliwość zdobycia pierwszych szlifów zawodowych w obszarze księgowości w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
  • zatrudnienie w ramach umowy zlecenie
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
  • pracę w systemie hybrydowym z dojazdem do Katowickiego biura 2-3 razy w miesiącu
  • platformę szkoleniową oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
  • przestronne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy
  • Program Poleceń Pracowniczych
  • Program Inicjatyw Pracowniczych

SGS

Podobne oferty pracy

  • R2R Assistant

    SGS

    • Katowice, śląskie
    Opis firmy Jesteśmy SGS - światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec w zakresie zrównoważonego rozwoju, jakości i rzetelności. W sieci p…
    • 12 dni temu
  • Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu

    CP Consulting Engineering Services

    • Sosnowiec, śląskie
    CP Consulting Engineering Services to historia firmy, która dzięki pasji, wizji i konsekwencji stała się jednym z liderów w swojej branży. Z naszych usług korzystają flagowi kontra…
    • 5 dni temu