Kierownik Działu Administracji i Kontraktów
- Wrocław, dolnośląskie
- Tymczasowa
- Pełny etat
- wsparcie administracyjne projektów otwarć, zamknięć i zmian organizacyjnych
- analiza i akceptacja faktur oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych
- koordynacja procesów związanych z umowami, gwarancjami bankowymi i obsługą kas fiskalnych
- nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji
- min. 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w obszarze administracji
- wykształcenie wyższe (mile widziane prawo lub administracja)
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność zarządzania zespołem oraz pracy w dynamicznym środowisku
- odpowiedzialność, samodzielność, otwartość na wyzwania i umiejętność współpracy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo (ok. 1,5 roku)
- możliwość pracy hybrydowej (50% biuro / 50% zdalnie)
- prywatną opiekę medyczną dla pracownika i rodziny
- dostęp do programów benefitowych (kultura, sport, zniżki, ubezpieczenia)
- spotkania integracyjne i akcje prozdrowotne
- możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach
- udział w projektach społecznych i wolontariacie pracowniczym
Praca.pl