
Specjalista ds. zakupów
- Wola (Warszawa)
- Stała
- Pełny etat
- realizację zakupów w kategorii: części zamienne do infrastruktury torowo - sieciowej, materiały ogólnodostępne, środki ochrony indywidualnej, odzież ochronna i robocza oraz umundurowanie,
- weryfikację i realizację planów zapotrzebowań materiałowych składanych przez jednostki i komórki organizacyjne Spółki,
- prowadzenie za pośrednictwem dedykowanej platformy internetowej postepowań zakupowych według Ogólnych Warunków Zakupu Materiałów,
- przygotowywanie dokumentacji zakupowej zgodnie z obowiązującymi aktami wewnętrznego zarzadzania w Spółce,
- prowadzenie negocjacji zakupowych z dostawcami,
- analizę rynku w zakresie aktualizacji cen materiałów, towarów i części zamiennych zawartych w planach zapotrzebowania oraz szacowania wartości zamówień,
- analizę rynku w celu zapraszania do współpracy nowych dostawców,
- analizę stanów magazynowych, kontrolę i optymalizację ich poziomu,
- prowadzenie, przy wsparciu merytorycznym komórek/jednostek organizacyjnych Spółki, postepowań przetargowych.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie w przedziale: 9600 - 9900 zł brutto (zawiera stawkę zasadniczą wraz z 20% premią regulaminową),
- praca w godzinach 7.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku,
- wdrożenie w ramach adaptacji zawodowej,
- pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie oraz możliwość wykupienia karnetu sportowego,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny w tym m.in. dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania,
- możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń i studiów,
- bezpłatna nauka języka angielskiego i niemieckiego na platformie eTutor dla Ciebie i wybranej osoby towarzyszącej,
- bezpłatne konsultacje psychologiczne dla pracowników,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK.
- wykształcenia co najmniej wyższego technicznego, administracyjnego lub ekonomicznego,
- przynajmniej 3 lat doświadczenia w przygotowywaniu, realizacji lub nadzorze procesów zakupowych,
- znajomości przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych,
- bardzo dobrej znajomości programu MS Excel,
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- terminowości i dokładności,
- komunikatywności i umiejętności współpracy.
Praca.pl