
Dyrektor Marketingu Exportowego
- dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- Opracowywanie i realizacja strategii komunikacji marketingowej B2C na rynkach zagranicznych
- Planowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz promocyjnymi
- Opracowywanie i wdrażanie strategii dotyczącej opakowań produktów na rynkach zagranicznych
- Nadzór nad zespołami odpowiedzialnymi za komunikację w mediach społecznościowych, content marketing i digital marketing
- Zarządzanie współpracą z dostawcami mediów i usług marketingowych na rynkach zagranicznych
- Tworzenie operacyjnych planów marketingowych dla poszczególnych rynków
- Zapewnienie spójności komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach i platformach
- Definiowanie i analiza wskaźników efektywności kampanii oraz inicjatyw marketingowych (KPI)
- Koordynacja wdrożeń nowych produktów na rynkach zagranicznych oraz zapewnienie spójnej wiedzy produktowej w zespołach sprzedażowych
- Ciągłe doskonalenie procesów w obszarze komunikacji marketingowej
- Zarządzanie zespołem: motywowanie, rozwijanie kompetencji i budowanie zaangażowania
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing, komunikacja lub pokrewne
- Kilkuletnie, udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu marketingiem B2C
- Bardzo dobra znajomość narzędzi i trendów w marketingu cyfrowym, trade marketingu i marketingu produktowym
- Doświadczenie poparte sukcesami w prowadzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych
- Praktyka w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowych oraz rozwijaniu procesów i standardów w złożonych strukturach organizacyjnych
- Doświadczenie w zarządzaniu zmianą oraz prowadzeniu projektów związanych z projektowaniem, wdrażaniem i optymalizacją procesów
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, strategiczne myślenie, kreatywność i rzeczowość
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami
- Wysokie kompetencje analityczne – umiejętność identyfikacji potrzeb biznesowych oraz wdrażania skutecznych rozwiązań
- Przedsiębiorczość oraz umiejętność pracy w dynamicznym, wielokulturowym i zmiennym środowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)