Konsultant ds. Obsługi Klienta @ Telbridge

Telbridge

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie
  • 4 242-6 500 PLN miesięcznie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 18 dni temu
Od Ciebie oczekujemy:
  • Optymistyczne nastawienie i zaangażowanie
  • Łatwość nawiązywania kontaktów
  • Zorientowanie na cele sprzedażowe
  • Poprawna dykcja i wysoka kultura osobista
  • Profesjonalizm w działaniach związanych z procesem sprzedaży i obsługi klienta
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Dyspozycyjność min. 25h tygodniowo
  • Dyspozycyjność na 5-o dniowe szkolenie od dnia 22 kwietnia
Jako Telbridge jesteśmy stabilną firmą, charakteryzującą się ugruntowaną pozycją na rynku pracy. Od 17 lat świadczymy usługi i współpracujemy ze znanymi i szanowanymi na polskim rynku markami.Kogo szukamy? Konsultant ds. Obsługi klientaTo oferujemy:
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Stabilną podstawę 27,70 złotych brutto/godzinę
  • Premię od realizacji celów + prowizję (nieograniczoną)
  • Możliwość pracy w elastycznych, dogodnych dla siebie godzinach (pon-pt między 8-20, sb 9-17) - osoby uczące się mogą dopasować grafik pracy tak, aby jednocześnie mogły podejmować pracę i naukę
  • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe, które przygotuje Cię do pracy
  • Możliwość pracy zdalnej po około 3 miesięcznym okresie wdrożenia stacjonarnego
  • Szkolenia i programy rozwojowe z trenerami i coachami zarówno od nas jak i firm zewnętrznych
  • Karta Multisport
  • Dodatkowe benefity: vouchery, konkursy, wyjazdy i spotkania integracyjne
  • Dodatkowe 500 zł za polecenie znajomego do pracy
  • Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia dla pracowników
  • Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy
  • Rozwój zawodowy w prężnie rozwijającej się firmie - szerokie możliwości awansu wewnętrznego
  • Praca w doskonałej lokalizacji – Olsztyn, ul. Jana Pawła II 1A
  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole, w przyjaznej atmosferze
Chcesz do nas dołączyć? Aplikuj przesyłając swoje CV.Dołączając do nas, zyskasz wartościowe doświadczenie w sprzedaży i rozwiniesz swoje kompetencje. ,[Kompleksowa obsługa połączeń wychodzących , Realizacja planów sprzedażowych , Przedłużanie z klientami umów telekomunikacyjnych , Udzielanie klientom informacji dotyczących posiadanych produktów , Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami , Dbanie o wizerunek firmy i wysoką jakość obsługi klienta ] Requirements: Additionally: Sport Subscription, Integration events, In-house trainings, Modern office, Free fruits, Playroom.

No Fluff Jobs