
Urban Outfitters Visual Merchandising Team Leader - Warsaw, Poland
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Interpretowanie kierunku rozwoju firmy i aktualnych trendów w modzie, aby dostarczać kreatywne i ekscytujące rozwiązania VM, które są specyficzne dla rynku i wspierają generowanie sprzedaży.
- Aktywne poszukiwanie inspiracji z zewnątrz i wykorzystywanie osobistego talentu, aby rozwijać i wnosić unikalne perspektywy do ogólnych koncepcji.
- Konsekwentne prowadzenie i współpraca z kierownikiem sklepu i koordynatorem ekspozycji oraz innymi koordynatorami kreatywnymi skutkuje innowacyjną i terminową realizacją projektów.
- Proaktywne zarządzanie, dzieląc odpowiedzialność z koordynatorem ekspozycji, realizacja sezonowych koncepcji ekspozycji poprzez efektywne zarządzanie czasem oraz planowanie, przejrzyste wykonywanie oraz terminowość zadań.
- Korzystając ze wskazówek od regionalnego VM i we współpracy z koordynatorem wystroju, informowanie o sezonowych zmianach na sklepie za pomocą efektownych zdjęć przesyłanych co kwartał.
- Postępując zgodnie z wytycznymi firmy, wdrażanie wszystkie inicjatyw VM, schematów witryn i stylizacji zgodnie z najwyższymi możliwymi standardami.
- Komunikowanie firmowych koncepcji, inicjatyw i trendów merchandisingowych zespołom sklepowym poprzez spotkania, cotygodniowe przejścia po sali sprzedaży i VM tablice z inspiracjami.
- Inspirowanie innych do pracy nad wspólnymcelem, dzieląc się inspiracjami, nowymi pomysłami i istotnymi informacjami z centrali.
- Skuteczne delegowanie projektów, jednocześnie pozwalając innym na kreatywność w osiąganiu sukcesów poprzez podejmowanie własnych decyzji.
- Szkolenie członków zespołu w zakresie umiejscowienia towarów, standardów merchandisingu, realizacji promocji i przecen oraz analizy biznesowej.
- Usprawnianie systemu procesu dostawy, w którym towary są szybko umieszczane w celu maksymalizacji sprzedaży.
- Utrzymywanie zorganizowanego i czystego biura, oraz VM pomieszczeń.
- Utrzymywanie firmowych standardów tajemniczego klienta i wyników firmy.
- Budowanie relacji społecznych, które bezpośrednio odzwierciedlają kulturę miejską.
- Udokumentowane osiągnięcia w zwiększaniu sprzedaży dzięki doskonałym prezentacjom wizualnym i silnej przenikliwości biznesowej.
- Zrozumienie kultury Urban Outfitters i jej atrakcyjności dla lokalnego rynku.
- Umiejętność skutecznego komunikowania się na wszystkich poziomach i posiadanie silnych umiejętności organizacyjnych.
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami i czasem.
- Gotowość do podróżowania i przebywania z dala od domu przez pewien czas.
- Doświadczenie w zarządzaniu handlem detalicznym z kreatywnymi zainteresowaniami lub doświadczeniem w modzie, sztuce i muzyce.