
Menadżer ds. sprzedaży
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Realizacja celów sprzedażowych i dystrybucyjnych w wyznaczonym regionie w rynku tradycyjnym (sklepy detaliczne, hurtownie, punkty gastronomiczne, zakłady produkcyjne, np. piekarnie, cukiernie)
- Rozwijanie współpracy z obecnymi klientami i aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz aktywne budowanie i utrzymywanie z nimi jak najlepszych relacji handlowych
- Negocjowanie warunków handlowych oraz dbałość o ich prawidłową egzekucję
- Realizacja działań promocyjnych i wsparcia sprzedaży w punktach sprzedaży
- Monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz rekomendowanie działań zwiększających efektywność sprzedaży
- Realizacja targetów sprzedażowych i ekspozycyjnych oraz ich raportowanie
- Współpraca między innymi z działami produkcji, logistyki, marketingu, trade marketingu w celu zapewnienia właściwej dostępności i ekspozycji produktów
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w sprzedaży w sektorze FMCG w kanale dystrybucji ogólnospożywczej (hurt) oraz HoReCa
- Umiejętność negocjacji i prowadzenia rozmów handlowych
- Predyspozycje do jazdy samochodem i odpowiednie uprawnienia (prawo jazdy kat. B) oraz gotowość do pracy w terenie
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Outlook)
- Wysoka orientacja na wynik i inicjatywa w działaniu
- Samodzielność, komunikatywność, systematyczność, skuteczność i umiejętność budowania relacji B2B
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stale rozwijającej się firmie z silnym portfolio marek
- Wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy powiązany z realizacją celów
- Pakiet medyczny
- Narzędzia pracy: tablet/laptop , telefon, samochód służbowy
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Szkolenia produktowe, handlowe oraz wsparcie rozwojowe (możliwość udziału w szkoleniach, kursach)
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
- Perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie