Asystent ds. logistyki i obsługi klienta
Logart Sp. z o.o.
- Radzymin, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Analiza zapisów monitoringu
- Analiza i wyjaśnienie niezgodności w kompletacji towaru na magazynie
- Bieżąca komunikacja z pracownikami magazynu
- Bieżące raportowanie niezgodności
- Współpraca z innymi działami
- Dobra znajomość programu Excel
- Dokładność, zdolności analityczne
- Odpowiedzialność
- Komunikatywność
- Chęć do nauki
- Doświadczenie w pracy związanej z logistyką/obsługą klienta
- Znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe/w trakcie studiów
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością przedłużenia na zatrudnienie bezpośrednie
- Możliwość awansu w strukturach firmy
- Możliwość rozwijania kompetencji wraz z wydłużającym się stażem pracy
- Bogaty pakiet benefitów (po nawiązaniu umowy z bezpośrednim pracodawcą)
- Dodatek transportowy oraz system premiowy
Gowork