Customer Service with English and SAP

Hays

  • Bytom, śląskie Piekary Śląskie, śląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 miesiąc temu
O Roli:Twoim głównym zadaniem będzie ciągłe doskonalenie Customer Experience.Specjalista ds. obsługi klienta odpowiada na zapytania klientów i służy im wszelką pomocą i radą.Obowiązki:
  • Gromadzenie istotnych informacji aby dokładnie odpowiadać na wszystkie zapytania klientów dotyczące: - dostępności produktów, stanów magazynowych, cenników, czasów realizacji, minimalnej ilości i/lub wartości zamówienia,
  • Śledzenie i rozwiązywanie problemów klientów w odpowiednim czasie,
  • Ścisła współpraca z działami sprzedaży, logistyki i produkcji.
  • Maksymalizacja przychodów,
  • Budowanie profesjonalnych relacji z kontrahentami i powiązanymi kontaktami,
  • Analiza wymagań klientów, dopasowywanie produktów do potrzeb klienta - upewnianie się, że oferta jest odpowiednia pod względem technicznym, komunikując się z innymi działami i personelem w celu określenia i wyjaśnienia wymagań projektowych,
  • Korzystanie z wiedzy technicznej do tworzenia oferty,
  • Bycie łącznikiem pomiędzy zintegrowanym łańcuchem dostaw (ISC), logistyką, finansami a działem sprzedaży, aby spełniać oczekiwania klientów,
  • Usprawnianie cyklu end-to-end.
Umiejętności I Doświadczenie:
  • Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku Customer Service lub pokrewnym,
  • Doświadczenie z systemem SAP SD lub MM (minimum 2 lata doświadczenia),
  • Znajomość języka angielskiego (minimum B2+),
  • Znajomość pakietu Microsoft Office,
  • Orientacja na analizę problemów i ich rozwiązanie,
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami poprzez budowanie zaufania i wiarygodności,
  • Doskonałe zarządzanie czasem i zdolności organizacyjne,
  • Silne umiejętności pracy zespołowej – praca z zespołami wewnętrznymi i między funkcyjnymi,
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • Umiejętność pracy w dynamicznych i stresujących warunkach.
Nasz Klient Oferuje:
  • Możliwość rozwoju umiejętności i kwalifikacji, podejmowania nowych wyzwań i odkrywania siebie na nowo w firmie
  • Możliwość reprezentowania firmy wobec kluczowych klientów i aktywnego budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
  • Praca w wielozadaniowym zespole, który wykonuje różnego rodzaju działania i zapewnia pełną obsługę Klienta;
  • Kontakt z klientami i ekspertami ze wszystkich obszarów biznesowych na całym świecie, da Ci szansę wykorzystania swoich zdolności językowych na co dzień,
  • Dedykowany program wdrożeniowy, plan szkoleń i wszelkie wsparcie potrzebne w trakcie okresu próbnego,
  • Dofinansowanie do urlopów,
  • Praca hybrydowa.

Hays

Podobne oferty pracy

  • Junior Customer Service Specialist with English

    Hays

    • Katowice, śląskie
    Junior Customer Service Specialist with English Katowice NR REF.: 1183283 FULL TIME GRADUATE PROGRAM Dla naszego katowickiego klienta poszukujemy kandydatów, którzy chcą rozpoc…
    • 4 dni temu
  • Junior Customer Service Specialist with English

    Hays

    • Katowice, śląskie
    FULL TIME GRADUATE PROGRAM Dla naszego katowickiego klienta poszukujemy kandydatów, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z pracą w środowisku międzynarodowym. Zakres obowiązków: …
    • 22 dni temu
  • Customer Service Representative with German [Katowice]

    Manpower

    • Katowice, śląskie
    Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie…
    • 7 dni temu