Obsługa klienta

Patrycja Cesarz

  • Lublin, lubelskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 13 dni temu
Współpracujemy z polską firmą, powstałą w 2008r z siedzibą zlokalizowaną w Warszawie.Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko związane z obsługą klienta w branży reklamowej w trybie zdalnym.Obowiązki:
  • reklama oraz promocja produktów,
  • nawiązywanie i budowanie dobrych kontaktów z potencjalnymi klientami,
  • obsługa klienta poprzez różne kanały komunikacji (np. mail, czat)
  • udzielanie informacji na temat produktów i usług
  • tworzenie narzędzi reklamowych dla lepszych wynków
Wymagania:
  • dobra obsługa komputera
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i empatia
  • umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności
  • doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane
Oferujemy:
  • szkolenie wstępne oraz pełne wsparcie w procesie adaptacji
  • szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów
  • elastyczny grafik pracy
  • system premiowy
  • gotowe narzędzia do pracy,
  • możliwość podjęcia pracy w formie dodatkowej lub stałej
Mile widziane osoby uczące się, ale nie tylko.Osoby zainteresowane prosimy o kierowanie wiadomości na e-maila

Jobdesk.pl

Podobne oferty pracy

  • Obsługa klienta

    Patrycja Cesarz

    • Lublin, lubelskie
    Współpracujemy z polską firmą, powstałą w 2008r z siedzibą zlokalizowaną w Warszawie. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko związane z obsługą klienta w branży reklamowej …
    • 14 dni temu
  • Regionalny Kierownik Sprzedaży Obsługa Klienta Premium

    Assiduus Insurance Partners

    • Lublin, lubelskie
    Dołącz do naszego dynamicznego zespołu i podejmij wyjątkowe wyzwania jako Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. Obsługi Klient Premium. Szukamy osoby otwartej na nowe możliwości i got…
    • 20 dni temu
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix

    • Lublin, lubelskie
    Concentrix CVG International sp. z o.o. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze sta…
    • 16 dni temu