
Specjalista/tka ds. Kluczowych Klientów
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Aktualizacja baz danych klientów oraz zarządzanie danymi wizualnymi produktów.
- Przygotowanie kart produktów i organizacja dostaw próbek przy zmianie asortymentu.
- Monitorowanie działań detalistów i konkurencji; przygotowywanie raportów rynkowych.
- Administracja bazy danych dotyczącej listingów i aktywności promocyjnych w systemach WSA.
- Tworzenie raportów i analiz sprzedażowych ad hoc.
- Wsparcie zespołu w realizacji ustaleń kontraktowych i opracowywaniu działań promocyjnych.
- Bezpośrednie wsparcie dla zespołu z wybranymi klientami, w zależności od potrzeb biznesowych.
- Zarządzanie budżetami kontraktowymi, w tym rejestracja i rozliczanie dokumentów sprzedażowych oraz monitoring wydatków klienckich zgodnie z kontraktami i procedurami WSA.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: handel międzynarodowy, ekonomia, zarządzanie i pokrewne.
- Bardzo dobra znajomość Microsoft Excel, PowerPoint – warunek konieczny.
- Zdolność do tworzenia raportów i prezentacji związanych z danymi, które są klarowne i zrozumiałe dla różnych grup odbiorców.
- Zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie, wspierające realizację strategii sprzedażowych oraz efektywną współpracę zespołową.
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne oraz nastawienie na szukanie nowych rozwiązań.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, umiejętność skutecznego nawiązywania kontaktów między różnymi funkcjami (np. sprzedaż, marketing).
- Doświadczenie w branży FMCG w pracy z danymi sprzedażowymi mile widziane.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego, min. B2.
- Pracę hybrydową (3 dni z biura) w przyjaznej atmosferze w naszym odnowionym biurze w samym centrum Warszawy.
- Rozwój w międzynarodowej organizacji z prestiżowymi markami o interesującej historii.
- Możliwości rozwoju osobistego i doświadczenia w pracy z wysokiej rangi ekspertami i ekspertkami.
- System premiowy oparty na osiągnięciu indywidualnie ustalonych celów.
- Pakiet benefitów firmowych, w tym ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty sportowej, dofinansowanie wakacji, paczki świąteczne, możliwość udziału w szkoleniach i kursach, udział w wydarzeniach firmowych.
- Możliwości osobistego zaangażowania w działania firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju.
- Przyjazne relacje.
- Wzajemny szacunek.
- Chęć rozwoju i doskonalenia.
- Zaangażowanie w pracę zespołową.
- Zdrowie i bezpieczeństwo.