
Marketing Manager
- Poznań, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Opracowywanie i realizacja rocznego planu marketingowego zgodnego ze strategią oraz pozycjonowaniem marki.
- Zarządzanie marką, dbanie o spójność komunikacji i tworzenie wytycznych dla wszystkich kanałów sprzedaży
- Odpowiedzialność za budowanie ruchu w salonach, w tym promowanie akcji promocyjnych i działań trade marketingowych
- Kierowanie kampaniami od koncepcji po wdrożenie i analizę rezultatów.
- Tworzenie materiałów marketingowych (pod kampanie sezonowe, wyprzedaże,itd. - zarówno digital jak i materiały POS) oraz nadzór nad visual merchandising'iem w salonach.
- Budowanie zaangażowania lokalnej społeczności poprzez kreatywne partnerstwa z biznesami, organizacjami i micro influencerami.
- Działania PR i eventowe, utrzymywanie relacji z mediami oraz reprezentacja firmy na targach branżowych.
- Promocja marki poprzez udział w lokalnych wydarzeniach budujących świadomość i lojalność wobec marki
- Nadzór nad działaniami w mediach społecznościowych (profil główny + lokalne fanpage'e)
- Zarządzanie budżetem marketingowym, alokacja środków i monitorowanie efektywności wydatków
- Ścisła współpraca z zespołem e-commerce, marketingu oraz kierownikami salonów w celu koordynacji działań.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia).
- Doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale marketingu.
- Wysoka kreatywność i inicjatywa - umiejętność tworzenia nieszablonowych, ciekawych rozwiązań "out-of-the-box", bez kopiowania konkurencji.
- Bardzo dobre umiejętności project managerskie oraz budowania zaangażowania wokół działań marketingowych.
- Umiejętność zarządzania organizacją matrycową (osobami nie raportującymi bezpośrednio).
- Umysł analityczny oraz bardzo dobre umiejętności planowania, zarządzania projektami i egzekucji.
- Bardzo dobra umiejętność analizy danych, wskaźników oraz liczenia ROI z inwestycji.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Dyspozycyjność do pracy z biura w modelu hybrydowym (2 dni zdalnie / 3 dni w biurze), w początkowej fazie 1/4.
- Praca w firmie o ugruntowanej pozycji z linią raportowania do Dyrektora Zarządzającego
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (podstawa + bonus roczny)
- Opieka medyczna