
Payroll Specialist
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Wsparcie i backup dla zespołu HR & Payroll w codziennych zadaniach.
- Koordynacja i nadzór nad naliczaniem payrolla w różnych krajach (częściowo wewnętrznie, częściowo przy współpracy z zewnętrznymi partnerami).
- Obsługa procesów kadrowych: onboarding, offboarding, przygotowywanie aneksów umownych, obsługa benefitów, kwestie wizowe.
- Koordynacja benefitów pracowniczych.
- Obsługa pracowników zatrudnionych zarówno na umowach o pracę (Polska i zagranica), jak i na B2B.
- Praca w bliskiej współpracy z działem finansów i księgowości.
- Doświadczenie w obszarze payroll/HR w międzynarodowym środowisku.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
- Umiejętność pracy z systemami HR/payroll oraz narzędziami biurowymi (Google Sheets, Excel).
- Samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
- Mile widziane: doświadczenie z globalnym payroll, praca w start-upie.
- Forma współpracy: umowa o pracę lub B2B (w zależności od preferencji).
- Atrakcyjny system premiowy.
- Benefity: pakiet medyczny, karta sportowa.
- Model pracy: 4 dni pracy z biura, 1 dzień pracy zdalnej.
- Godziny rozpoczęcia pracy: pomiędzy 8:00, a 10:00.