Praktyka w Wydziale Systemów Wspomagania Decyzji i Operacji

Orange

  • Warszawa, mazowieckie
  • Praktyka
  • Pełny etat
  • 2 miesiące temu
about the role
  • Tworzenie funkcjonalności na podstawie zdefiniowanych wymagań w języku Python i SQL w narzędziach wewnętrznych Orange dot. planowania i projektowania sieci światłowodowych
  • Testowanie oraz walidacja wdrożonych zmian
  • Debuggowanie w celu usunięcia pojawiających się błędów
about you
  • znajomość języka programowania Python i bazy danych PostgreSQL
  • znajomość aplikacji GIS (np. QGIS)
  • znajomość języka angielskiego
  • mile widziane podstawy telekomunikacji
  • mile widziane podstaw Machine Learning
  • preferowane kierunki studiów:
  • AGH: Wydział Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej, Wydział Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji, Wydział Geologii, Geofizyki i Ochrony Środowiska;
  • PW: Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych, Wydział Geodezji i Kartografii;
  • UW: Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki;
additional information10 osobowy zespół rozproszony po Polsce. Zajmujemy się zdobywaniem, przetwarzaniem i analizą danych. W tym celu mamy kilka autorskich rozwiązań/aplikacji którymi zarządzamy i które rozwijamy. Nasze analizy/dostarczane dane mają szerokie spektrum do szacowania efektywności ekonomicznej zadań inwestycyjnych po czysto sieciowe jak diagnostyka pracy urządzeń/sieci FTTH. Podejmujemy też próby wykorzystania AI i ML w naszych pracach. Cenimy: pogodę ducha, chęć rozwoju i otwartość na nowe/nieznane :)contractApprenticeshipPaid work-study assignmentHybrid work

Orange

Podobne oferty pracy

  • Praktyka w Wydziale Centrum Operacji Bezpieczeństwa

    Orange

    • Warszawa, mazowieckie
    about the role szkolenie wewnętrzne w zakresie wykorzystywanych technologii SIEM (SPLUNK) wdrożenie do zadań produkcyjnych realizowanych przez analityka SOC obsługa narzędzi m…
    • 2 miesiące temu
  • Praktyka w Wydziale Systemów Contact Center

    Orange

    • Warszawa, mazowieckie
    about the role Wsparcie pracowników Contact Center w ich codziennych obowiązkach Uczestnictwo w projektach (technicznych oraz biznesowych) Optymalizacja procesów i narzędzi pr…
    • 2 miesiące temu
  • Praktyka w Wydziale Rozwoju Prepaid i Systemów Real-time

    Orange

    • Warszawa, mazowieckie
    about the role Projektowanie rozwiązań sieciowych i usług. W ramach wdrażanych projektów realizacja zadań takich jak konfiguracja, testowane, analiza błędów. Przedstawianie wła…
    • 2 miesiące temu