Praktyka w Wydziale Cyfrowych Doświadczeń Klientów

Orange

  • Warszawa, mazowieckie
  • Praktyka
  • Pełny etat
  • 2 miesiące temu
about the role
  • prowadzenie inicjatyw poprawiających doświadczenia klientów digitalnych w aplikacji Mój Orange
  • koordynacja kampanii komunikacyjnych zachęcających klientów do korzystania z aplikacji Mój Orange
  • analizowanie informacji zwrotnej od Klientów i podejmowanie działań doskonalących w aplikacji Mój Orange
about you
  • znajomość zagadnień Customer Journey
  • biegłość w korzystaniu z aplikacji mobilnych różnych firm
  • analityczne myślenie jest mocną stroną, podobnie jak rozwiązywanie problemów
additional information
  • zespół 10 osobowy
  • pracujemy 2 dni w tygodniu w biurze w MO, 3 dni zdalnie
  • dbamy o budowanie digitalnych doświadczeń klientów w aplikacji Mój Orange
contractApprenticeshipPaid work-study assignment

Orange