Zakres obowiązków:Realizacja zamówień klientów (online, mailowo, telefonicznie),Obsługa skrzynki zamówień i kontakt z klientami,Monitorowanie stanów magazynowych i zamawianie towarów,Przygotowywanie dokumentów (m.in. WZ, MM, RW, zlecenia montażowe),Organizacja i zlecanie transportów,Współpraca z działem serwisu w zakresie zapotrzebowania na części,Poszukiwanie dostawców i negocjowanie warunków zakupów,Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.Wymagania:Dobra organizacja pracy i komunikatywność, * Doświadczenie na danym stanowisku mile widzianeZnajomość pakietu MS Office,Doświadczenie mile widziane.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie,Możliwość rozwoju zawodowego,Przyjazną atmosferę pracy.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@hrsigma.plKlauzula RODO:W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).'