
Customer Delivery Specialist niderlandzkim
- Wrocław, dolnośląskie
- Umowa
- Pełny etat
- Zarządzanie złożonymi procesami operacyjnymi (ALD, wyceny, koordynacja ofert, faktury dostawców, raportowanie sprzedaży);
- Monitorowanie płatności dostawców i realizacji celów wolumenowych;
- Utrzymywanie zgodności z obowiązującymi procedurami i politykami;
- Współpraca z zespołem sprzedaży, CRM/PRM oraz partnerami zewnętrznymi;
- Utrzymywanie relacji z resellerami i klientami;
- Udział w projektach zespołowych, doradztwo i mentoring dla współpracowników.
- Umiejętność pracy wielozadaniowej i doskonała organizacja czasu;
- Znajomość języka niderlandzkiego na poziomie swobodnej komunikacji (C1), znajomość języka angielskiego (min. B2);
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel na poziomie zaawansowanym);
- Umiejętność pracy zespołowej i samodzielnej;
- Proaktywne podejście i orientacja na rezultat;
- 2-4 lata doświadczenia w obszarze operacyjnym, zarządzania zamówieniami, obsłudze klienta, finansowym lub księgowym;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (chyba że korzystniejsza jest dla Ciebie umowa zlecenie);
- Pakiet benefitów pozapłacowych jak prywatna opieka medyczna. karta Multisport, ubezpieczenie na życie;
- Praca dla znanego i cenionego brandu;
- Opcje rozwoju, awansu, podnoszenia kompetencji;
- Przyjazne biuro w dobrej lokalizacji Wrocławia (Plac Dominikański).