Starszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży @ Smart-HR

Smart-HR

  • Tarnowskie Góry, śląskie
  • 6 000-8 000 PLN miesięcznie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 2 dni temu
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w firmach związanych ze sprzedażą maszyn lub rozwiązań technicznych),
  • Wykształcenia wyższego technicznego,
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (mile widziana również znajomość języka niemieckiego),
  • Umiejętności czytania rysunków technicznych i dokumentacji technicznej,
  • Umiejętności pracy z dużą ilością danych i dokumentów,
  • Dokładności oraz skrupulatności,
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • Czynnego prawa jazdy kat. B,
  • Rozwiniętych kompetencji interpersonalnych i komunikacyjnych,
  • Samodzielności, dobrej organizacji pracy i gotowości do współpracy w zespole.
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Jako Agencja rekrutacyjna SMART-HR, specjalizująca się w rekrutacji pracowników na stanowiska średniego i wyższego szczebla, stosująca najnowocześniejsze metody rekrutacyjne, w tym direct serach, head hunting, dla naszego Klienta – firmy produkcyjno-usługowej, w związku z jej intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:Starszy Specjalista ds. Wsparcia SprzedażyMiejsce pracy: Tarnowskie GóryPracodawca oferuje:
  • Ciekawą i samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę stacjonarną w siedzibie firmy w godzinach 7:00–15:00,
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
  • Kartę Multisport,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń w środowisku międzynarodowym,
  • Współpracę z zespołem specjalistów oraz udział w ciekawych projektach technicznych.
,[Aktywne wspieranie działu sprzedaży w procesie ofertowania – zbieranie kluczowych informacji projektowych od klientów i handlowców oraz ich dalsze opracowywanie we współpracy z partnerami zagranicznymi,, Przygotowywanie dokumentacji handlowej – tłumaczenie i redagowanie ofert, umów sprzedaży oraz innych materiałów wspierających proces sprzedażowy,, Obsługę procesu zamówień – weryfikację poprawności dokumentów i koordynację realizacji zleceń,, Tworzenie kalkulacji oraz kosztorysów projektów, pozwalających na przedstawienie klientom optymalnych warunków współpracy,, Prowadzenie i aktualizację danych w systemie CRM oraz monitorowanie postępów realizowanych projektów,, Współpracę z innymi działami firmy (produkcją, logistyką, serwisem), aby zapewnić sprawną i kompleksową obsługę klientów,, Wspieranie Dyrektora Handlowego w przygotowywaniu raportów, analiz i zestawień wspierających rozwój sprzedaży.] Requirements: Additionally: Sport subscription.

No Fluff Jobs